The Insiders Bueno
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
Re: The Insiders Bueno
Mijn Kialapunt had vorige week ook al Insiderspakketten, maar niet voor mij. ZXe dachten dat er vandaag weer zouden worden geleverd, echter vanmorgen, toen ik er langs reed waren ze nog niet open, morgnemiddag in de herkansing, is een dorp verderop.
-
- Been thanked: 5 times
Dank je wel voor hetberichtje, dan wachten we nog maar evenB2B schreef:Kreeg een mail terug van insiders.
De pakketten komen uit belgie.
En vanwege de vele stakingen daar hebben ze wat vertraging.
Komt er dus nog aan volgens hen
Hier ook nog niets, krijgen we dan als compensatie voor het wachten van de belgen een vlaams frietje mee gestuurd? 

Bij mij precies hetzelfde. Nog niets gehoord of ontvangen, maar wel al een berichtje wat ik er van vind. Hoop dat het snel komt, anders duurt het straks nog langer omdat Kerst er weer tussen zit.
Ik ben deze keer niet ingeloot maar ik heb iets soortgelijks meegemaakt toen ik de laatste keer (2 jaar geleden) wel was ingeloot voor Bavaria bier. Toen kwam het pakket ook maar niet en had men bij Insiders na een maand corresponderen zoiets van: jammer dan....
Ik hoop dat het bij jullie nog goed komt!!
NB waarschijnlijk zijn jullie pakketten al door de stakers leeggegeten als variatie op de Belgische frieten. Door de staking hebben ze minder inkomen en ze moeten toch eten.
Ik hoop dat het bij jullie nog goed komt!!
NB waarschijnlijk zijn jullie pakketten al door de stakers leeggegeten als variatie op de Belgische frieten. Door de staking hebben ze minder inkomen en ze moeten toch eten.

-
- Been thanked: 10 times
Nu net een mail ontvangen, dat mijn pakket klaar ligt. helaas kan ik hemvaps vrijdag ophalen (in de buurt van mijn werk, ben nu vrij). Als het nu schitterend weer was, fietste ik een keer extra.
-
- Been thanked: 5 times
Eindelk mijn pakje gehaald, wie wilde er nog een code? Ben je mail kwijt......
Heb even voldoende aanvragen.....nog niet alle doosjes uitgedeeld, dus als ik nig een code heb verstuur ik ze onder de binnengekomen aanvragen op volgorde van binnenkomst
Heb even voldoende aanvragen.....nog niet alle doosjes uitgedeeld, dus als ik nig een code heb verstuur ik ze onder de binnengekomen aanvragen op volgorde van binnenkomst
Laatst gewijzigd door Marry op wo 17 dec 2014, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.