gratis appeltaartje bij AH

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Annett

Re: gratis appeltaartje bij AH

Bericht door Annett »

ikka schreef:Berichtdoor ikka » wo 05 apr 2017, 18:26

Je moet wel via het klantenprogramma je voordeel aanzetten.
Ben zelf niet bij abnamro maar had dit wel zo gelezen.
Waar wordt u vrolijk van? Ontdek &Meer: een klantprogramma dat u niets extra's kost, maar u wel elke maand voordeel oplevert. Zet uw voordeel nu aan.
https://www.abnamro.nl/nl/prive/en-meer/index.html
Annett schreef:Ik heb het gisteren zelf via de ABN-AMRO site uitgeprint, maar toen ik in de late middag kwam waren de taarten op, kon er wel een voor vandaag reserveren. De bon deed het vanochtend bij de kassa niet, weet niet of het aan mijn slechte print lag, moest eerst betaald worden en via de klantenservice alsnog het geld terug.

Leuk so een actie, maar zonder hier was ik er niet achter gekomen, het stond wel op de ABN-AMRO website, maar niet in mijn bankmail, en ik snap niet zo goed, waarom ze dat niet op een ander manier doen, ze weten toch wel hoe internet werkt en een gratis taartje lusten de meesten wel. Ik gun iedereen zijn taart, ook de mensen die misschien niet aan de voorwaarden voldoen, maar zo krijgt het voor de echte klanten een beetje een nare bijsmaak.
Ik ben al enkele weken lid van dat &Meer programma (je krijgt dan ook korting op de bankkosten), daarom heb ik de appeltaartbon ook "officieel" via mijn eigen bankaccount opgezocht en uitgeprint. Ze hadden de &Meer deelnemers direct moeten benaderen met een persoonlijke bon, maar dat zijn zeker ook te veel taarten, daarom hebben ze het gewoon op de ABN-AMRO site gezet en zover ik weet, verder niet naar de &Meer deelnemers gecommuniceerd. De geste van gratis taart bij een feestje is lovenswaardig, maar het is helemaal verkeerd uitgepakt en dat bij een bank, die toch dagelijks met beveiligd contact met de klanten te maken heeft, het is niet een of ander klein bedrijfje dat een actie opzet die helemaal misloopt. En dat ze dan vooraf niet nadenken, voordat de actie start, baart mij best zorgen.
Plaats reactie