Uhh flessen.Alwiene schreef:Ik zou als tegenreactie massaal de flessen terugbrengen en de 3,49 zien als onkostenvergoeding. Als zij het spel zo vuil willen spelen dan maar net zo oneerlijk terug behandelen!
1 per huishouden toch?
Uhh flessen.Alwiene schreef:Ik zou als tegenreactie massaal de flessen terugbrengen en de 3,49 zien als onkostenvergoeding. Als zij het spel zo vuil willen spelen dan maar net zo oneerlijk terug behandelen!
Het zou niet zoveel uitmaken als ze gewoon zeggen: We hebben een fout gemaakt....Alwiene schreef:Ik ben geschokt dat ze hier zo mee omgaan! Ik maak zoveel reclame over hun betrouwbaarheid dat ik me persoonlijk in de maling genomen voel terwijl ik zelf het probleem niet had omdat ik bij toeval een aanbieding kocht! Ik zou als tegenreactie massaal de flessen terugbrengen en de 3,49 zien als onkostenvergoeding. Als zij het spel zo vuil willen spelen dan maar net zo oneerlijk terug behandelen!
Dat vind ik dan wel weer een beetje sneu... Als je dan een goedkopere variant ervoor terug haalt, snap ik het nog. Maar zo als jij het stelt is het gewoon sneu..Alwiene schreef:Ik ben geschokt dat ze hier zo mee omgaan! Ik maak zoveel reclame over hun betrouwbaarheid dat ik me persoonlijk in de maling genomen voel terwijl ik zelf het probleem niet had omdat ik bij toeval een aanbieding kocht! Ik zou als tegenreactie massaal de flessen terugbrengen en de 3,49 zien als onkostenvergoeding. Als zij het spel zo vuil willen spelen dan maar net zo oneerlijk terug behandelen!
Dat is helemaal vreemd,waar zijn ze nou mee bezig bij scoupy??agnes1971 schreef:Het wordt steeds gekker, ik heb 3,49 betaald en nu willen ze 2,99 vergoeden
Dat mag je vinden natuurlijk, maar ik heb net als Mario gezien wat er éérst stond, en dat was echt héél erg duidelijk. Een aantal varianten zouden volledig vergoed worden en koos je wat anders dan maximaal 3,49. Dat zij een fout maken, dat keihard ontkennen en hun leden daar nu de dupe van maken vind ik reden genoeg om er zo mee om te gaan. Net wat Mario zegt, als ze nou nog toegaven dat ze een fout gemaakt hebben, maar nee ze geven de lezer de schuld, wat echt complete onzin is. Als het altijd maximaal 3,49 was geweest hadden ze geen stuk of 6 varianten bij naam hoeven noemen en nog over 'de rest' hoeven praten. Dan hadden ze gewoon gezegd: Koop wat je wil, maar wij vergoeden maximaal 3,49. Ja, dat is ongeveer wat er nu staat, maar dat is absoluut niet wat er stond aan het begin van de actie.irisvm schreef:Dat vind ik dan wel weer een beetje sneu... Als je dan een goedkopere variant ervoor terug haalt, snap ik het nog. Maar zo als jij het stelt is het gewoon sneu..Alwiene schreef:Ik ben geschokt dat ze hier zo mee omgaan! Ik maak zoveel reclame over hun betrouwbaarheid dat ik me persoonlijk in de maling genomen voel terwijl ik zelf het probleem niet had omdat ik bij toeval een aanbieding kocht! Ik zou als tegenreactie massaal de flessen terugbrengen en de 3,49 zien als onkostenvergoeding. Als zij het spel zo vuil willen spelen dan maar net zo oneerlijk terug behandelen!
Dat is ráár! Geen aanbieding gebruikt van meerstukskorting of iets dergelijks?agnes1971 schreef:Het wordt steeds gekker, ik heb 3,49 betaald en nu willen ze 2,99 vergoeden