GRATIS je eigen tissueboxcover + coupon voor een gratis doos Kleenex Original tissues

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Meriam
Been thanked: 2 times

Re: GRATIS je eigen tissueboxcover + coupon voor een gratis doos Kleenex Original tissues

Bericht door Meriam »

Hier ook duobox original gekocht en een pak balsam bergoed gekregen. Klachtenformulier ingevuld en meteen antwoord retour dat ze het te weinig uitbetaalde bedrag alsnog gaan betalen.
Lotje

Re: GRATIS je eigen tissueboxcover + coupon voor een gratis doos Kleenex Original tissues

Bericht door Lotje »

Vandaag 1,24 van kleenex op de rekening erbij ontvangen, is samen toch 2,39.
tinekehart

Bericht door tinekehart »

Nu is het een Moederdag actie met andere covers en een andere actieperiode (vanaf 6 april)
erwinenmarloes

Bericht door erwinenmarloes »

Heeft iedereen zijn geld al ontvangen? Ik heb nog niets ontvangen......
feelings

Bericht door feelings »

erwinenmarloes schreef:Heeft iedereen zijn geld al ontvangen? Ik heb nog niets ontvangen......
Ik heb ook helemaal niets ontvangen. Ik ga ze maar een e-mailtje sturen.
Meriam

Bericht door Meriam »

Ik vermoed dat je niet met de moederdagactie mee mag doen als je eerder al hebt deelgenomen aan de tissue cover actie, of toch wel?
Ik kon het zo snel niet vinden in de voorwaarden..
Meriam

Bericht door Meriam »

erwinenmarloes schreef:Heeft iedereen zijn geld al ontvangen? Ik heb nog niets ontvangen......
Ik had maar 1,15 ontvangen onder vermelding van balsam, maar had een duopak original gekocht. Na hierover een mailtje gestuurd te hebben, heb ik vandaag keurig een nabetaling van 1,24 ontvangen.
Lois
Has thanked: 10 times
Been thanked: 20 times

Bericht door Lois »

Ik had blijkbaar de verkeerde streepjescode erbij gedaan.
Kreeg een brief waarin stond dat ik alsnog een streepjescode kon opsturen.
Maar dan ben ik dus weer bijna 70 ct kwijt aan een postzegel, heeft op zo'n bedrag ook weinig zin. :roll:
Groetjes, Lois
ikka
Has thanked: 5 times

Bericht door ikka »

Mag je het dan niet naar het oorspronkelijke adres sturen?
Kleenex Tissues probeeractie. Antwoordnummer 1185, 6200VB Maastricht.

Ik heb de aanvulling gisteren ook gekregen trouwens.
Lois schreef:Ik had blijkbaar de verkeerde streepjescode erbij gedaan.
Kreeg een brief waarin stond dat ik alsnog een streepjescode kon opsturen.
Maar dan ben ik dus weer bijna 70 ct kwijt aan een postzegel, heeft op zo'n bedrag ook weinig zin. :roll:
Jacky's
Has thanked: 25 times
Been thanked: 16 times

Bericht door Jacky's »

Het antwoord op mijn mail met de vraag dat het bedrag niet was gestort was dat het verschil van de gewone box en een duobox binnen 2 weken werd overgemaakt. heb een single box gekocht.
Een paar dagen later ontving ik een brief met de mededeling dat het juiste IBANnummer er niet goed op staat.
Krijg de kriebels.
Normaliter gaat het zo goed in Maastricht.
Plaats reactie