Probeer 3 A merken gratis van 13 december 2015 t/m 2 januari 2016
Re: Probeer 3 A merken gratis van 13 december 2015 t/m 2 januari 2016
Niet wanhopen, als het niet klopt gewoon een e-mailtje sturen met "bewijs" . Dan komt het vanzelf goed, even geduld hebben.
Ik zelf heb nog geen verkeerde bedragen terug gehad. Zie het ook in het groter geheel dit jaar meer dan € 360 aan refund.
Prima jaar.
Ik zelf heb nog geen verkeerde bedragen terug gehad. Zie het ook in het groter geheel dit jaar meer dan € 360 aan refund.
Prima jaar.
-
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 1 time
Is geen wanhoop, maar een erg slecht bedrijf vind ik zo op deze manier. Tuurlijk ben ik blij met al deze acties. Maar ze kunnen het toch wel een keer goed doen? Kost ze alleen maar heel veel extra tijd zo.
Maar mijn mailtje is er al weer uit hoor
Heb er inmiddels een standaardmail voor, hahah.
Maar mijn mailtje is er al weer uit hoor

Aha, dat verklaard de 4 cent verschil dat ik had op het totaalbedrag.monique33 schreef:19 dec Werthers ingevoerd, 1,29 betaald en nu 1,25 terug ontvangen.
Ik ben er een beetje klaar mee.
Ik sta er net zo in als PCenter: veel te leuk al die acties om je om 4 cent druk te gaan maken.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
Ik heb 1,25 betaald...misschien ligt het aan het feit dat jullie iets meer betaalden dan de advies prijs?MaartjeG schreef:Aha, dat verklaard de 4 cent verschil dat ik had op het totaalbedrag.monique33 schreef:19 dec Werthers ingevoerd, 1,29 betaald en nu 1,25 terug ontvangen.
Ik ben er een beetje klaar mee.
Ik sta er net zo in als PCenter: veel te leuk al die acties om je om 4 cent druk te gaan maken.
Hier €4,77 betaald en €4,63 ontvangen
Iemand al antwoord gehad van KIL hoe ze dit gaan oplossen? Ik heb vorige week al gemaild, maar nog geen antwoord. Erg traaaaaagggg....
Wel heel slecht van KIL dat ze zóveel fouten hebben gemaakt. Er is geen verklaring voor van onze kant, geen logica, niets. Baal enorm dat we voor die paar centen er achteraan moeten. Maar het moet uiteraard wel leuk blijven bij de 100% geld-terug acties. Zal nu wel goed nadenken of ik een gta-product die via KIL ingediend moet worden, wel ga kopen.
Wel heel slecht van KIL dat ze zóveel fouten hebben gemaakt. Er is geen verklaring voor van onze kant, geen logica, niets. Baal enorm dat we voor die paar centen er achteraan moeten. Maar het moet uiteraard wel leuk blijven bij de 100% geld-terug acties. Zal nu wel goed nadenken of ik een gta-product die via KIL ingediend moet worden, wel ga kopen.
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Ik heb een mail ontvangen vorige week dat het verschil gestort zou worden.
Alleen tot nu toe nog niets ontvangen.
Maar ik wacht wel even tot na de feestdagen.
Zullen het nu wel erg druk hebben
Alleen tot nu toe nog niets ontvangen.
Maar ik wacht wel even tot na de feestdagen.
Zullen het nu wel erg druk hebben
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 42 times
Zou ook mijn geld zsm terugkrijgen. Dezelfde dag werd een paar uur later een actie goedgekeurd die een paar uur later al op mijn rekening stond. Van het tegoed heb ik nog niets gezien maar neemt altijd zeker een week.
Ik zag vandaag op hun facebookpagina dat ze 2 uitzendkrachten hadden als extra hulp.
Kennelijk is het erg druk bij hun nu.
Kennelijk is het erg druk bij hun nu.