3 producten gratis via KIL

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Re: 3 producten gratis via KIL

Bericht door Famke »

testpiet schreef:Had gisteren ook een mailtje naar kil gestuurd en kreeg net ook bericht dat er iets fout was gegaan en het net is overgemaakt. We wachten maar af, nu nog wachten op de goedkeuring van de Fanta.
Ik hoop dat ze het inderdaad net hebben overgemaakt. Als ik mail is het 9 van de 10 keer net goedgekeurd en krijg ik toch pas dagen later het goedkeuringsmailtje en het bedrag op mijn rekening. Omdat ik nog steeds niets gehoord heb over HAK en Fanta van hun maar weer een mail gestuurd.
indy777
Has thanked: 2 times

Bericht door indy777 »

Famke schreef:
testpiet schreef:Had gisteren ook een mailtje naar kil gestuurd en kreeg net ook bericht dat er iets fout was gegaan en het net is overgemaakt. We wachten maar af, nu nog wachten op de goedkeuring van de Fanta.
Ik hoop dat ze het inderdaad net hebben overgemaakt. Als ik mail is het 9 van de 10 keer net goedgekeurd en krijg ik toch pas dagen later het goedkeuringsmailtje en het bedrag op mijn rekening. Omdat ik nog steeds niets gehoord heb over HAK en Fanta van hun maar weer een mail gestuurd.
Ik ook....raar hoor ..dit..
Crazy9

Bericht door Crazy9 »

Ik heb een emailtje ontvangen, eindelijk :-)

Bedankt voor uw reactie.
Excuses, er is iets niet goed gegaan met de uitbetaling waardoor u het geld nog niet heeft ontvangen. Beide aanvragen staat genoteerd.
Het bedrag van 5,58 is zojuist nogmaals overgemaakt en staat binnen enkele dagen op uw rekening.

Wij streven ernaar u van dienst te zijn. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag.
Yakki

LAATSTE KANS!

Bericht door Yakki »

Denk erom dat vandaag de laatste dag is van de actie! :!:
Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken. :D
Plaats reactie