Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)
Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)
Ik heb ook maar even gebeld,en ze gaan het geld van de kussenzacht alsnog overmaken!
Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)
Ik heb ook alleen het vochtig toiletpapier uitbetaald gekregen... erg vervelend. Ik heb het contactformulier op de site maar ingevuld. Jullie hebben het over bellen? Waar zien jullie een telefoonnummer?
Klantencervice pageMarleen schreef:Ik heb ook alleen het vochtig toiletpapier uitbetaald gekregen... erg vervelend. Ik heb het contactformulier op de site maar ingevuld. Jullie hebben het over bellen? Waar zien jullie een telefoonnummer?
0800 022 7171
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
JaMariette schreef:Heb je aan beide acties meegedaan en het geld er van terug ontvangen?Miranda schreef:Hier ook ontvangend!
Hier een van beide terug gekregen.Vochtige doekjes betalen ze alsnog apart uit.
Hier ook enkel de vochtig terug ontvangen. Verstuurd op 1 formulier, en de codes met plakband vast. Hopelijk komt de rest ook nog.
Anders even bellen of een mail sturen via hun site.
Ze reageren best vlot,en gaan het dan voor je nakijken.
Ze reageren best vlot,en gaan het dan voor je nakijken.
Ik zou bellen. Op dat internetformulier heeft bij mij niemand gereageerd. De dame aan de telefoon zou het gaan regelen binnen 10 dagen.
Hier binnen 3 weken. Lijkt mij minder werk het gelijk te regelen..
Ik had vanmorgen weer gebeld waar het geld van de toiletpapier bleef.
Vanmiddag al gestort!
Vanmiddag al gestort!