Op het gebied van skincare is Codex Beauty 'a new kid in town'.
Maar het duurt vast niet lang voor heel Nederland wegloopt met dit Amerikaanse merk.
Codex Beauty heeft niet alleen ons badkamerplankje veroverd, maar óók ons hart.
Het merk doneert namelijk 1000 (!) tubes Bia Skin Superfood aan Nederlandse ziekenhuizen.
Deze crème – verrijkt met calendula en immortelle (strobloem) – is een echte multitasker en ideaal voor als je vaak je handen moeten ontsmetten.
Ben jij werkzaam als arts of verpleegkundige?
En gun je jouw collega’s een cadeautje?
Geef je dan op via Dutch Health Store.
Wie weet verrassen wij straks jouw afdeling met een cadeaubox vol tubes.
https://dutchhealthstore.com/codex-landingpsage/
Codex Beauty geeft weg aan artsen en verpleegkundigen: 1000 (!) tubes Skin Superfood t.w.v. €17
Re: Codex Beauty geeft weg aan artsen en verpleegkundigen: 1000 (!) tubes Skin Superfood t.w.v. €17
Ik zie helaas geen formulier...
- UtrechtseBert
Re: Codex Beauty geeft weg aan artsen en verpleegkundigen: 1000 (!) tubes Skin Superfood t.w.v. €17
Ik dacht al dat het aan mij lag, ik wilde de IC afdeling van mijn werk aanmelden maar kon geen formulier vinden.
In het midden van de pagina:UtrechtseBert schreef: ↑ma 07 dec 2020, 10:24Ik dacht al dat het aan mij lag, ik wilde de IC afdeling van mijn werk aanmelden maar kon geen formulier vinden.
- UtrechtseBert
Dat krijg ik dus niet te zien op mijn smartphone.
Inderdaad.
Als je wil kan ik het voor je invullen?
- UtrechtseBert
Hartstikke vriendelijk van je, maar ik heb het al voor elkaar gekregen op de pc van mijn werk.
Nu duimen.