Pagina 1 van 1

NGGT Multi-gyn ActiGel/ FloraPlus

Geplaatst: vr 19 feb 2021, 18:26
door Famke
https://www.multi-gyn.nl/niet-tevreden-geld-terug/

Heeft u Multi-Gyn ActiGel of Multi-Gyn FloraPlus gekocht en bent u niet tevreden? Op deze pagina kunt u uw geld terugvragen. Vul de vragen op dit formulier in. U ontvangt een referentienummer in uw e-mail als u alle vragen heeft beantwoord en op verzenden hebt gedrukt. Vervolgens stuurt u het volgende naar het adres in de bevestigingsmail:

- De originele actieverpakking (= doosje met ‘Niet tevreden geld terug’. Het potje zelf is niet nodig!);
- De originele kassabon;
- Uw referentienummer.

Stuur uw pakketje of envelop na ontvangst van uw referentienummer naar:
Karo Pharma – Multi-Gyn NTGT aanvraag
O.v.v. uw referentienummer
Basicweg 11d
3821 BR Amersfoort
Zodra wij uw pakketje hebben ontvangen, streven we ernaar om uw verzoek binnen 14 dagen af te ronden.


Voorwaarden
Deze actie geldt alleen voor de producten Multi-Gyn ActiGel en Multi-Gyn FloraPlus.
Het product moet binnen 6 weken na aankoop naar ons opgestuurd worden.
Zonder kassabon, originele verpakkingsmaterialen en referentienummer kunnen wij uw aanvraag helaas niet in behandeling nemen.
Het product dient volgens de aanbevelingen op de verpakking toegediend te zijn.
Deze actie is alleen geldig voor personen woonachtig in Nederland.
Maximaal 1 product per adres.
Multi-Gyn heeft het recht om de actie voortijdig te beëindigen en/of de actievoorwaarden aan te passen.
De door u gegeven persoonsgegevens worden alleen gebruikt voor de verwerking van Niet Tevreden, Geld terug actie. Deze gegevens worden na afloop van de actie vernietigd.
Het aankoopbedrag wordt teruggestort via bank-of girorekening. U kunt uw aankoopbedrag binnen 2 weken terug verwachten.

Voor vragen over de actie kunt u contact opnemen met infoNL@karopharma.com Deze actie is alleen geldig in Nederland.