Pagina 1 van 1

Tikkie fuze tea blikje gratis (Albert Heijn, Jumbo, Coop, Plus en Spar)

Geplaatst: ma 15 nov 2021, 08:24
door sjaan71
Via tikkie blkje fuze tea gratis

Re: Tikkie fuze tea blikje gratis

Geplaatst: ma 15 nov 2021, 08:30
door Famke
Actievoorwaarden https://www.cocacolanederland.nl/actiev ... tikkiehome

2.1.2 De actie is van toepassing op deelnemers die gedurende de actieperiode een Product hebben aangeschaft bij de Albert Heijn, Jumbo, Coop, Plus en Spar supermarkten in Nederland die deelnemen aan deze Actie. De actie is enkel geldig bij aankopen gedaan in een fysieke winkel. Online aankopen zijn uitgesloten van deelname.

2.1.3 Indien een Deelnemer een Product aankoopt bij de deelnemende supermarkten in Nederland aan deze actie, ontvangt de Deelnemer het volledige aankoopbedrag van één verpakking Fuze Tea Mango Chamomile 250ml, Fuze Tea sparkling 250ml of Fuze Tea Peach-Hibiscus 250ml retour.

Re: Tikkie fuze tea blikje gratis (Albert Heijn, Jumbo, Coop, Plus en Spar)

Geplaatst: wo 17 nov 2021, 10:07
door margreetK
weer lukt het me niet om de kassabon up te loaden...bon al gebruikt is de melding......wordt vervelend....is nu al zo vaak gebeurd

Re: Tikkie fuze tea blikje gratis (Albert Heijn, Jumbo, Coop, Plus en Spar)

Geplaatst: wo 17 nov 2021, 10:28
door Iwan1976
margreetK schreef: wo 17 nov 2021, 10:07 weer lukt het me niet om de kassabon up te loaden...bon al gebruikt is de melding......wordt vervelend....is nu al zo vaak gebeurd
Hier ook weer met dezelfde foutmelding. Ik kap met Tikkie als dit zo door blijft gaan.

Bij mijn moeder ging het wel goed... en dat terwijl zij een oudere telefoon heeft.

Re: Tikkie fuze tea blikje gratis (Albert Heijn, Jumbo, Coop, Plus en Spar)

Geplaatst: wo 17 nov 2021, 10:32
door emma1980
Ook alleen maar moeite gehad met de acties van Tikkie, ik doe om die reden maar gewoon niet meer mee.

Re: Tikkie fuze tea blikje gratis (Albert Heijn, Jumbo, Coop, Plus en Spar)

Geplaatst: wo 17 nov 2021, 10:35
door margreetK
Iwan1976 schreef: wo 17 nov 2021, 10:28
margreetK schreef: wo 17 nov 2021, 10:07 weer lukt het me niet om de kassabon up te loaden...bon al gebruikt is de melding......wordt vervelend....is nu al zo vaak gebeurd
Hier ook weer met dezelfde foutmelding. Ik kap met Tikkie als dit zo door blijft gaan.

Bij mijn moeder ging het wel goed... en dat terwijl zij een oudere telefoon heeft.
het is altijd een verrassing wanner hij het doet, ik heb er een whatsappie aan gewaagd...ze zijn er mee bezig