mail van woolsocks dubbele uitbetaling
Geplaatst: vr 19 jan 2024, 17:13
ik heb de volgende mail gehad
Allereerst willen we je bedanken dat je de Woolsocks app gebruikt en hopen dat je er veel plezier van hebt!
Zoals je misschien gezien hebt gezien, is er door een fout aan onze kant, een uitbetaling naar je bankrekening meerdere keren verwerkt. Daarom zie je op dit moment een negatief saldo in je Cashback sock. Ook kan je op je bankrekening zien dat de uitbetaling meerdere keren bijgeschreven is.
We willen via deze email onze excuses aanbieden voor de gemaakte fout en je vriendelijk verzoeken het teveel overgemaakte bedrag terug te storten. Je kan dit overmaken naar:
NL 05 RABO 0144 3119 09 tnv Orangebuddies Media B.V.
Onder vermelding van je username in de Woolsocks app
Zodra wij het bedrag van je ontvangen hebben, boeken wij het direct weer in je Cashback sock in de Woolsocks app zodat het negatieve saldo opgeheven wordt.
Mocht je naar aanleiding hiervan vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Deze is open van 9:00 tot 17:30 CET (maandag tot vrijdag).
Onze excuses en bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groeten,
Team Woolsocks
zijn er meer mensen die deze gehad hebben en die dan ook nog weten om welk bedrag het gaat, ik sta 7,50 in de rood dat zou volgens mij betekenen dat ik 2x 7,50 overgeboekt heb gekregen, maar ik kan dat niet vinden en ook samenstellingen daarvan niet
Allereerst willen we je bedanken dat je de Woolsocks app gebruikt en hopen dat je er veel plezier van hebt!
Zoals je misschien gezien hebt gezien, is er door een fout aan onze kant, een uitbetaling naar je bankrekening meerdere keren verwerkt. Daarom zie je op dit moment een negatief saldo in je Cashback sock. Ook kan je op je bankrekening zien dat de uitbetaling meerdere keren bijgeschreven is.
We willen via deze email onze excuses aanbieden voor de gemaakte fout en je vriendelijk verzoeken het teveel overgemaakte bedrag terug te storten. Je kan dit overmaken naar:
NL 05 RABO 0144 3119 09 tnv Orangebuddies Media B.V.
Onder vermelding van je username in de Woolsocks app
Zodra wij het bedrag van je ontvangen hebben, boeken wij het direct weer in je Cashback sock in de Woolsocks app zodat het negatieve saldo opgeheven wordt.
Mocht je naar aanleiding hiervan vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Deze is open van 9:00 tot 17:30 CET (maandag tot vrijdag).
Onze excuses en bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groeten,
Team Woolsocks
zijn er meer mensen die deze gehad hebben en die dan ook nog weten om welk bedrag het gaat, ik sta 7,50 in de rood dat zou volgens mij betekenen dat ik 2x 7,50 overgeboekt heb gekregen, maar ik kan dat niet vinden en ook samenstellingen daarvan niet