Vlekkeloos schoon of geld terug Persil
Vlekkeloos schoon of geld terug Persil
Op een of ander manier kan ik niet knippen en plakken.
Maar op Www.persil.nl kan je Persil caps proberen. Word je was niet schoon vraag je geld terug.
loopt van 2/3/15 tot 31/8/15
Maar op Www.persil.nl kan je Persil caps proberen. Word je was niet schoon vraag je geld terug.
loopt van 2/3/15 tot 31/8/15
- Lois
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 20 times
Re: Vlekkeloos schoon of geld terug Persil
Een kleine herinnering: er zal gevraagd worden om een digitale foto van uw wasgoed die niet vlekkeloos schoon is geworden. Daarnaast vragen we om een digitale scan/foto van uw originele kassabon (Persil Power-Mix Caps en de datum van aankoop hierop omcirkeld).
Het is dus belangrijk dat u deze bestanden heeft alvorens verder te gaan.
Bedankt voor uw begrip.
Het is dus belangrijk dat u deze bestanden heeft alvorens verder te gaan.
Bedankt voor uw begrip.
Groetjes, Lois
*Gedurende de eerste vijf (5) weken van de actie (van 02/03/2015 t/m 12/04/2015) zijn de Power-Mix caps 14
wasbeurten met actiesticker alleen verkrijgbaar in de vestigingen van Albert Heijn*
wasbeurten met actiesticker alleen verkrijgbaar in de vestigingen van Albert Heijn*
-
Ik heb al meegedaan. Vlek uit handdoek is er niet uitgegaan.
Kregen jullie een bevestigingsmail na de terugbetalingsaanvraag?
mooie actie! heb hier een shirt wat ik maar nooit kan redden met mijn normale wasmiddel 

Ja Lotje ik heb er een gekregen.Lotje schreef:Kregen jullie een bevestigingsmail na de terugbetalingsaanvraag?
Dank voor je antwoord, feelings, ik kreeg die bevestigingsmail dus niet. Heb mijn vraag ook al voorgelegd aan Persil consumentenservice, waar ik een heel bits antwoord van terug kreeg en het franstalige mailadres van Highco en natuurlijk ook hier nog geen antwoord op mijn vraag terug. Ik ga morgen maar proberen te bellen met highco. Ik hoop dat het goed gaat komen, want ik ik vind het een achterlijk duur wasmiddel en het is net zo min vlekkeloos schoon als andere wasmiddelen.
Graag gedaan Lotje. Jammer dat je een vervelend antwoord hebt gekregenLotje schreef:Dank voor je antwoord, feelings, ik kreeg die bevestigingsmail dus niet. Heb mijn vraag ook al voorgelegd aan Persil consumentenservice, waar ik een heel bits antwoord van terug kreeg en het franstalige mailadres van Highco en natuurlijk ook hier nog geen antwoord op mijn vraag terug. Ik ga morgen maar proberen te bellen met highco. Ik hoop dat het goed gaat komen, want ik ik vind het een achterlijk duur wasmiddel en het is net zo min vlekkeloos schoon als andere wasmiddelen.

- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Ik zit nog te wachten op mijn geld van de vorige actie.
Heb al 4 mails gehad dat het echt binnen is gekomen.
En dat het wat langer duurt dan normaal.
Maar dat het allemaal goed gaat komen.
Dit speelt al vanaf december.
Ze reageren trouwens wel altijd
Heb al 4 mails gehad dat het echt binnen is gekomen.
En dat het wat langer duurt dan normaal.
Maar dat het allemaal goed gaat komen.
Dit speelt al vanaf december.
Ze reageren trouwens wel altijd