NGGT Aantal Tomtom producten
Geplaatst: wo 09 mar 2016, 12:26
http://nl.support.tomtom.com/app/promo/ ... qs#content
Probeer een TomTom-product 30 dagen vrijblijvend uit
Probeer het 30 dagen uit. Als het product je dan nog niet heeft overtuigd, krijg je je geld terug.* (* De Geld-teruggarantie is alleen geldig op producten die zijn gekocht via tomtom.com en kan alleen online worden geclaimd. Algemene voorwaarden zijn van toepassing.)
De Geld-teruggarantie is geldig op de volgende producten:
TomTom Bandit
TomTom Bandit Premium Pack
TomTom Golfer
TomTom Runner GPS-sporthorloge
TomTom Runner GPS-sporthorloge + Hartslagmeter (bundel)
TomTom Runner Cardio GPS-sporthorloge
TomTom Multi-Sport GPS-sporthorloge
TomTom Multi-Sport GPS-sporthorloge + Hartslagmeter (bundel)
TomTom Multi-Sport GPS-sporthorloge + Hartslagmeter + Cadanssensor + Hoogtemeter (bundel)
TomTom Multi-Sport Cardio GPS-sporthorloge
De Nike+ SportWatch GPS Powered by TomTom maakt geen onderdeel uit van de Geld-teruggarantie.
De Geld-teruggarantie is alleen geldig op producten die zijn gekocht via www.tomtom.com
Hoe kan ik mijn geld terugvragen?
Het is heel eenvoudig om je geld terug te vragen. Volg gewoon deze stappen:
Ga naar www.tomtom.com/money-back-guarantee en klik op Nu geld terugvragen
Meld je aan met je MyTomTom-account (hetzelfde als toen je het product kocht)
Vul je persoonlijke gegevens in
Voer je bestelnummer en serienummer in
Dien je claim in
Hoe weet ik of mijn aanvraag is gelukt?
Nadat je de aanvraag hebt verzonden, ontvang je ter bevestiging een e-mail met daarin een uniek referentienummer. Als je deze e-mail niet binnen 24 uur na het indienen van je claim ontvangt, controleer dan je postvak met ongewenste e-mail. Als je de e-mail ook hier niet kunt vinden, neem dan contact op met de klantenservice van TomTom en vermeld je voornaam, achternaam en e-mailadres die je hebt ingevuld op het formulier, evenals de datum van de aanvraag. We zullen je het referentienummer dan opnieuw toesturen.
Hoeveel tijd heb ik om mijn geld terug te vragen als ik niet helemaal tevreden ben met mijn TomTom-product?
Je hebt na aankoop dertig (30) dagen de tijd om de Geld-teruggarantie aan te vragen en je product te retourneren om je geld terug te vragen.
Wat als mijn claim wordt afgewezen omdat er informatie ontbreekt?
Als je per e-mail bericht ontvangt dat je claim ongeldig is, krijg je 10 dagen de tijd om de gegevens nog een keer te controleren en ons de juiste informatie te geven zodat we je claim geldig kunnen maken.
Wat als ik een product heb gekocht dat niet in aanmerking komt voor de Geld-teruggarantie?
Als je geen deelnemend product hebt gekocht (zie bovenstaande lijst), kom je helaas niet in aanmerking voor de Geld-teruggarantie.
Ik heb geen originele kassabon of origineel aankoopbewijs. Kan ik nog steeds gebruikmaken van de Geld-teruggarantie?
Om gebruik te maken van de Geld-teruggarantie, moet je je aanmelden met je MyTomTom-account en je bestelnummer en serienummer op het formulier invullen. Ben je je aanmeldgegevens vergeten, neem dan contact op met de TomTom-klantenservice.
Wat als ik het product heb gekocht of als ik woon in een land dat niet deelneemt aan de Geld-teruggarantie?
Om in aanmerking te komen voor de Geld-teruggarantie, moet je een deelnemend product (zie bovenstaande lijst) aanschaffen via de Nederlandse versie van de website TomTom.com.
Ik kan me niet online registreren. Kan ik toch gebruikmaken van de Geld-teruggarantie?
De Geld-teruggarantie wordt alleen online beheerd. Er is geen alternatief voor online registratie.
Wat moet ik doen met het referentienummer?
Schrijf het referentienummer op voor het geval je contact met ons wilt opnemen met betrekking tot je claim.
Hoe kan ik mijn product terugsturen?
Als je aanvraag geldig is, ontvang je een e-mail met daarin een koppeling naar een gratis postlabel. Je moet dit label afdrukken en met het pakket en een kopie van je claim binnen vier weken vanaf de datum waarop je het gratis postlabel hebt verkregen, opsturen.
Waar heb ik recht op?
Als je claim is gevalideerd, krijg je uitsluitend het volledige aankoopbedrag van het TomTom-product terug dat in aanmerking komt voor deze promotie.
Hoe ontvang ik de terugbetaling?
Als je claim is gevalideerd, krijg je binnen 30 dagen na de datum van validatie van je claim het aankoopbedrag terug. De terugbetaling wordt bijgeschreven op de rekening die is gebruikt voor de aankoop van het product.
Kan ik mijn product terugsturen als het niet goed werkt of defect is?
De Geld-teruggarantie is niet van toepassing op defecte of beschadigde producten en deze komen daarom niet in aanmerking. Alle producten die worden teruggestuurd in het kader van de Geld-teruggarantie moeten in goed werkende en zo goed als nieuwe staat verkeren. Als je product defect is, neem je contact op met de TomTom-klantenservice.
Waar kan ik het serienummer vinden?
Het serienummer is te vinden op het statusscherm van het TomTom GPS-sporthorloge of de TomTom Bandit. Het nummer onder aan het scherm is je serienummer.
Probeer een TomTom-product 30 dagen vrijblijvend uit
Probeer het 30 dagen uit. Als het product je dan nog niet heeft overtuigd, krijg je je geld terug.* (* De Geld-teruggarantie is alleen geldig op producten die zijn gekocht via tomtom.com en kan alleen online worden geclaimd. Algemene voorwaarden zijn van toepassing.)
De Geld-teruggarantie is geldig op de volgende producten:
TomTom Bandit
TomTom Bandit Premium Pack
TomTom Golfer
TomTom Runner GPS-sporthorloge
TomTom Runner GPS-sporthorloge + Hartslagmeter (bundel)
TomTom Runner Cardio GPS-sporthorloge
TomTom Multi-Sport GPS-sporthorloge
TomTom Multi-Sport GPS-sporthorloge + Hartslagmeter (bundel)
TomTom Multi-Sport GPS-sporthorloge + Hartslagmeter + Cadanssensor + Hoogtemeter (bundel)
TomTom Multi-Sport Cardio GPS-sporthorloge
De Nike+ SportWatch GPS Powered by TomTom maakt geen onderdeel uit van de Geld-teruggarantie.
De Geld-teruggarantie is alleen geldig op producten die zijn gekocht via www.tomtom.com
Hoe kan ik mijn geld terugvragen?
Het is heel eenvoudig om je geld terug te vragen. Volg gewoon deze stappen:
Ga naar www.tomtom.com/money-back-guarantee en klik op Nu geld terugvragen
Meld je aan met je MyTomTom-account (hetzelfde als toen je het product kocht)
Vul je persoonlijke gegevens in
Voer je bestelnummer en serienummer in
Dien je claim in
Hoe weet ik of mijn aanvraag is gelukt?
Nadat je de aanvraag hebt verzonden, ontvang je ter bevestiging een e-mail met daarin een uniek referentienummer. Als je deze e-mail niet binnen 24 uur na het indienen van je claim ontvangt, controleer dan je postvak met ongewenste e-mail. Als je de e-mail ook hier niet kunt vinden, neem dan contact op met de klantenservice van TomTom en vermeld je voornaam, achternaam en e-mailadres die je hebt ingevuld op het formulier, evenals de datum van de aanvraag. We zullen je het referentienummer dan opnieuw toesturen.
Hoeveel tijd heb ik om mijn geld terug te vragen als ik niet helemaal tevreden ben met mijn TomTom-product?
Je hebt na aankoop dertig (30) dagen de tijd om de Geld-teruggarantie aan te vragen en je product te retourneren om je geld terug te vragen.
Wat als mijn claim wordt afgewezen omdat er informatie ontbreekt?
Als je per e-mail bericht ontvangt dat je claim ongeldig is, krijg je 10 dagen de tijd om de gegevens nog een keer te controleren en ons de juiste informatie te geven zodat we je claim geldig kunnen maken.
Wat als ik een product heb gekocht dat niet in aanmerking komt voor de Geld-teruggarantie?
Als je geen deelnemend product hebt gekocht (zie bovenstaande lijst), kom je helaas niet in aanmerking voor de Geld-teruggarantie.
Ik heb geen originele kassabon of origineel aankoopbewijs. Kan ik nog steeds gebruikmaken van de Geld-teruggarantie?
Om gebruik te maken van de Geld-teruggarantie, moet je je aanmelden met je MyTomTom-account en je bestelnummer en serienummer op het formulier invullen. Ben je je aanmeldgegevens vergeten, neem dan contact op met de TomTom-klantenservice.
Wat als ik het product heb gekocht of als ik woon in een land dat niet deelneemt aan de Geld-teruggarantie?
Om in aanmerking te komen voor de Geld-teruggarantie, moet je een deelnemend product (zie bovenstaande lijst) aanschaffen via de Nederlandse versie van de website TomTom.com.
Ik kan me niet online registreren. Kan ik toch gebruikmaken van de Geld-teruggarantie?
De Geld-teruggarantie wordt alleen online beheerd. Er is geen alternatief voor online registratie.
Wat moet ik doen met het referentienummer?
Schrijf het referentienummer op voor het geval je contact met ons wilt opnemen met betrekking tot je claim.
Hoe kan ik mijn product terugsturen?
Als je aanvraag geldig is, ontvang je een e-mail met daarin een koppeling naar een gratis postlabel. Je moet dit label afdrukken en met het pakket en een kopie van je claim binnen vier weken vanaf de datum waarop je het gratis postlabel hebt verkregen, opsturen.
Waar heb ik recht op?
Als je claim is gevalideerd, krijg je uitsluitend het volledige aankoopbedrag van het TomTom-product terug dat in aanmerking komt voor deze promotie.
Hoe ontvang ik de terugbetaling?
Als je claim is gevalideerd, krijg je binnen 30 dagen na de datum van validatie van je claim het aankoopbedrag terug. De terugbetaling wordt bijgeschreven op de rekening die is gebruikt voor de aankoop van het product.
Kan ik mijn product terugsturen als het niet goed werkt of defect is?
De Geld-teruggarantie is niet van toepassing op defecte of beschadigde producten en deze komen daarom niet in aanmerking. Alle producten die worden teruggestuurd in het kader van de Geld-teruggarantie moeten in goed werkende en zo goed als nieuwe staat verkeren. Als je product defect is, neem je contact op met de TomTom-klantenservice.
Waar kan ik het serienummer vinden?
Het serienummer is te vinden op het statusscherm van het TomTom GPS-sporthorloge of de TomTom Bandit. Het nummer onder aan het scherm is je serienummer.