Probeer het magazine Grazia nu 4 weken lang helemaal gratis.

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Fieglie

Probeer het magazine Grazia nu 4 weken lang helemaal gratis.

Bericht door Fieglie »

Probeer het magazine Grazia nu 4 weken lang helemaal gratis. Dit is een mode-glossy met exclusieve interviews, emotionele real-life verhalen, shoppingtips, celebrity-nieuws en beautytips. Het is echt helemaal gratis: Bevalt het namelijk niet? Dan kun je in de 1ste maand gewoon opzeggen.

http://offers.wuzzon.com/OP/Grazia/1288 ... 8434416b1/
Pierlala

Re: Probeer het magazine Grazia nu 4 weken lang helemaal gratis.

Bericht door Pierlala »

Gisteren het eerste exemplaar ontvangen en met het abonneenummer van het adreslabel meteen opgezegd via de site. Werkt heel makkelijk. Blij met deze actie. Mooi 4 exemplaren lezen op vakantie:-)
Jacky's
Has thanked: 26 times
Been thanked: 17 times

Bericht door Jacky's »

Leuk, 4 maal ontvangen, 1 x een factuur. Pissige mail gestuurd, hou niet van dat soort grapjes. Ik ga echt niet bellen zoals iemand eerder heeft geschreven, €0.10 p.m. Krijgen ze alsnog hun abo geld
Pierlala

Bericht door Pierlala »

Pas hier me op! Heb meegedaan met de vorige actie, netjes op tijd opgezegd en daarvan ook een bevestigingsmail gehad. Door een storing in mijn e-mail box is de deze verdwenen. In mijn vakantie is de bezorging gewoon doorgegaan, na de vakantie gemaild en moest het bewijs opsturen (kennelijk bewaren ze daar geen opzeggingen, fijn computersysteem zullen we maar zeggen), helaas had ik de e-mail niet uitgeprint en moet dus nog voor volgende nummers betalen. Een kennis van mij had hetzelfde probleem, maar die had haar e-mail nog wel en toen hebben ze het met veel moeite teruggedraaid. Lijkt er op dat dit een normale procedure is om abonnementen langer te laten doorlopen. Mijn advies: print de bevestiging van opzegging meteen uit en mail meteen als er iets mis gaat (ze reageren gelukkig wel).
Plaats reactie