17 augustus extra koopavond bij kruidvat
17 augustus extra koopavond bij kruidvat
Flyer in het folderpakket voor komende week:
Woensdag 17 augustus van 17 tot 20 uur extra koopavond.
Er zitten twee bonnen bij waarbij je 20% extra korting krijgt op twee producten naar keuze.
Woensdag 17 augustus van 17 tot 20 uur extra koopavond.
Er zitten twee bonnen bij waarbij je 20% extra korting krijgt op twee producten naar keuze.
Re: 17 augustus extra koopavond bij kruidvat
Iemand een idee wanneer ik 6 flessen dezelfde shampoo koop, krijg ik dan 20% korting op al die flessen of slechts op 1 of 2 flessen?
De laatste x dat ik er was heb ik gezien dat per fles gaat niet per product.Deezers schreef:Iemand een idee wanneer ik 6 flessen dezelfde shampoo koop, krijg ik dan 20% korting op al die flessen of slechts op 1 of 2 flessen?
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
Klopt helemaal, per stuk, krijg je korting, dus max op 2 stuksfeelings schreef:De laatste x dat ik er was heb ik gezien dat per fles gaat niet per product.Deezers schreef:Iemand een idee wanneer ik 6 flessen dezelfde shampoo koop, krijg ik dan 20% korting op al die flessen of slechts op 1 of 2 flessen?
koop een grootverpakking (meerdere flessen geseald als 1 pakket) als dat kan, ga vroeg en kom nog een keer, of fiets door naar een andere kruidvat of neem iemand mee die het ook koopt. Beetje creatief en je hebt zo 6 flessenDeezers schreef:Iemand een idee wanneer ik 6 flessen dezelfde shampoo koop, krijg ik dan 20% korting op al die flessen of slechts op 1 of 2 flessen?

Maar een rare actie. Nivea is sowieso 1+1 maar nu ineens een speciale actie, dus 70% korting niet mogelijk.
Hoe is dit voor andere 1+1 acties of acties waar je gratis artikelen bij krijgt?
Hoe is dit voor andere 1+1 acties of acties waar je gratis artikelen bij krijgt?
Dus ze maken reclame met een actie van Nivea die al lang in de reclame isDeezers schreef:Maar een rare actie. Nivea is sowieso 1+1 maar nu ineens een speciale actie, dus 70% korting niet mogelijk.

Was een leuke actie, op de afgeprijsde kleding kreeg je ook de korting, deze ging dan af van de oorspronkelijke prijs, waardoor een imitatie leren jasje uiteindelijk maar € 1,00 koste (bijna gratis)