Pagina 1 van 2
Actie van SCOUPY/Scoupy sparen: start vanaf maandag 23 jan.
Geplaatst: zo 15 jan 2017, 09:51
door Cool
Vanaf donderdag 19 januari is het zo ver! Dan kun je bij Scoupy sparen voor mooie beloningen.
Lees hier alvast hoe het werkt:
1) Kijk welke spaarkaarten voor jou beschikbaar zijn. Doe vervolgens je dagelijkse of wekelijkse boodschappen en koop de deelnemende A-merkproducten. Alle winkels in Nederland doen mee!
2) Upload je kassabon en krijg voor ieder deelnemend actieproduct op jouw kassabon één spaarzegel. Het maakt daarbij niet uit van welke winkel de kassabon is.
3) Heb je een volle spaarkaart? Gefeliciteerd! Iedere volle spaarkaart kun je verzilveren voor een mooie beloning!
Re: Actie van SCOUPY/Scoupy sparen: start vanaf donderdag 19 jan.
Geplaatst: zo 15 jan 2017, 11:18
door Mario
Met de gratis producten lijkt het steeds minder te worden bij Scoupy, wel nog voor 1 euro, of 50% korting, maar denk dat dit spaarsysteem de vervanger moet gaan worden van de gratis producten...???
Ga er niet aan meedoen, A merken kopen....lijkt me niet interessant...
Gelukkig zijn er nog veel dingen (bijna)gratis te krijgen, dan is een gang naar de winkel nog wel leuk...
eerder info over scoupy sparen
Geplaatst: zo 15 jan 2017, 13:20
door koekje
Re: Actie van SCOUPY/Scoupy sparen: start vanaf donderdag 19 jan.
Geplaatst: zo 15 jan 2017, 13:21
door indy777
"kijk welke spaarkaarten voor jou beschikbaar zijn ". ik neem aan op de site ergens ?
Re: Actie van SCOUPY/Scoupy sparen: start vanaf donderdag 19 jan.
Geplaatst: zo 15 jan 2017, 13:34
door Shiven
Hier is meer te lezen over "
Scoupy Merk Sparen". (Onderaan het artikel)
http://www.twinklemagazine.nl/nieuws/20 ... /index.xml
Re: Actie van SCOUPY/Scoupy sparen: start vanaf donderdag 19 jan.
Geplaatst: ma 16 jan 2017, 08:11
door Mario
o.a. staat er dit tussen...
Gebruikers van Scoupy krijgen wekelijks ongeveer tien producten van verschillende fabrikanten voorgeschoteld die tegen zeer hoge korting of gratis kunnen worden aangeschaft in de supermarkt. Wie een of meerdere artikelen aanschaft en vervolgens zijn kassabon fotografeert en digitaal instuurt, krijgt binnen een dag de verzamelde korting al teruggestort. ‘Vroeger moest je daar bij wijze van spreken zes weken op wachten’, aldus Bras over de grotendeels geautomatiseerde clearing.

wekelijks tien producten???? Exclusief voor jou is het de laatste 3 weken, waarvan ik er geen een heb gehad....

Re: Actie van SCOUPY/Scoupy sparen: start vanaf donderdag 19 jan.
Geplaatst: ma 16 jan 2017, 10:44
door WIJ
Mario schreef:Shiven schreef:Hier is meer te lezen over "Scoupy Merk Sparen". (Onderaan het artikel)
wekelijks tien producten???? Exclusief voor jou is het de laatste 3 weken, waarvan ik er geen een heb gehad....

Zulks kent een sterke afhankelijkheid van de toegepaste definitie van 'product', denk o.a. aan meerdere smaken of andere variaties binnen één actie. Wel biedt het gelinkte artikel enige inzichten in het verdienmodel van scoupy, met name wat betreft het dataminen van consumentenkoopgedrag. Het hele cashback- en spaarkaartgebeuren lijkt in dat kader slechts als methode te dienen voor het verzamelen van zoveel mogelijk kassabonnen.
Re: Actie van SCOUPY/Scoupy sparen: start vanaf donderdag 19 jan.
Geplaatst: ma 16 jan 2017, 11:06
door Famke
Dit baart mij zorgen:
Kopers identificeren
Met de ingescande kassabonnen kan Scoupy veel meer doen, geeft Bras aan: ‘Door de kassabonnen regel voor regel digitaal te ontleden en deze informatie te koppelen aan NAW-gegevens, kunnen we kopers identificeren: we weten wie het zijn en wat ze allemaal aanschaffen. Dat is zeer waardevolle informatie voor fast movers, want feitelijk weet op dit moment geen fabrikant wíe zijn producten koopt. Op basis van de informatie op de kassabon kunnen we vervolgens persoonlijk relevante aanbiedingen doen. Sinds de geïntensiveerde samenwerking met Sanoma hebben we met Hettestpanel.nl de beschikking over een goede tool om profielen verder op te bouwen. Sanoma (sinds medio vorig jaar meerderheidsaandeelhouder, red.) biedt ons mogelijkheden om Scoupy onder de aandacht te brengen en ons bereik verder te vergroten via lookalike targeting op databases. Bovendien: die fabrikanten zijn natuurlijk ook voor het mediabedrijf Sanoma SBS vaak grote klanten.’
Re: Actie van SCOUPY/Scoupy sparen: start vanaf donderdag 19 jan.
Geplaatst: ma 16 jan 2017, 11:15
door teckel00
Cashback-platform Scoupy breidt zijn app uit met digitale spaarkaarten voor merken. Zo kunnen consumenten bij A-merken sparen voor cashback en cadeaus, onafhankelijk van de retailer.
Scoupy is naar eigen zeggen de eerste partij in Nederland die digitale merkspecifieke spaarkaarten introduceert. Onder meer Nivea, Maggi en Zonnatura zitten onder de merken die als eerste deelnemen. De kaarten zijn in te zetten bij alle supermarkten.
Scoupy richt zich sinds 2015 op cashbackacties voor A-merkfabrikanten. Met de spaarkaarten breidt de app zijn portfolio uit, zegt directeur Valentijn Bras. “Daarnaast versterken we voor onze klanten de mogelijkheid om de consument in een complete customer journey te triggeren.” Scoupy is sinds afgelopen zomer onderdeel van Sanoma/SBS.
Bron: RetailNews
Re: Actie van SCOUPY/Scoupy sparen: start vanaf donderdag 19 jan.
Geplaatst: ma 16 jan 2017, 17:04
door Chrisje9999
Wat doet AH met bonuskaart, zij weten ook je koopgedrag
Wat doet Emte met fijnproevers, zij weten ook je koopgedrag
Wat doet Jan Linders, koopgedrag kunnen zij ook terugvinden bij GTA
Wat kan Scoupy nu al met onze kassabonnen bij een cashbackactie
Denk niet dat we zo bang hoeven te zijn, ze weten toch al alles van je.
Als je iets zoekt op internet, krijg je het de dagen daarna iedere keer te zien via advertenties op deze site.
Famke schreef:Dit baart mij zorgen:
Kopers identificeren
Met de ingescande kassabonnen kan Scoupy veel meer doen, geeft Bras aan: ‘Door de kassabonnen regel voor regel digitaal te ontleden en deze informatie te koppelen aan NAW-gegevens, kunnen we kopers identificeren: we weten wie het zijn en wat ze allemaal aanschaffen. Dat is zeer waardevolle informatie voor fast movers, want feitelijk weet op dit moment geen fabrikant wíe zijn producten koopt. Op basis van de informatie op de kassabon kunnen we vervolgens persoonlijk relevante aanbiedingen doen. Sinds de geïntensiveerde samenwerking met Sanoma hebben we met Hettestpanel.nl de beschikking over een goede tool om profielen verder op te bouwen. Sanoma (sinds medio vorig jaar meerderheidsaandeelhouder, red.) biedt ons mogelijkheden om Scoupy onder de aandacht te brengen en ons bereik verder te vergroten via lookalike targeting op databases. Bovendien: die fabrikanten zijn natuurlijk ook voor het mediabedrijf Sanoma SBS vaak grote klanten.’