1,39€ terug Lassie Minuutje Zilvervliesrijst + Kikkererwten via Reclamefolder app

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
AmeGrunn
Been thanked: 1 time

1,39€ terug Lassie Minuutje Zilvervliesrijst + Kikkererwten via Reclamefolder app

Bericht door AmeGrunn »

Krijg 1,39€ terug op een verpakking Lassie Minuutje Zilvervliesrijst + Kikkererwten. (prijs AH: 1,89€)
Dit product is exclusief verkrijgbaar bij Albert Heijn, MCD, Spar, Hoogvliet en Plus.

De actie is geldig t/m 5 mei 2017. OP = OP.

Deze actie is te vinden via de Reclamefolder app (https://www.reclamefolder.nl/app)
Penterman

Re: 1,39€ terug Lassie Minuutje Zilvervliesrijst + Kikkererwten via Reclamefolder app

Bericht door Penterman »

Famke schreef:Al bekend.
Dit is een nieuwe cashback actie en iedereen kan weer meedoen, ik heb zojuist goedkeuring gehad en vorige keer ook meegedaan.
AmeGrunn
Been thanked: 1 time

Re: 1,39€ terug Lassie Minuutje Zilvervliesrijst + Kikkererwten via Reclamefolder app

Bericht door AmeGrunn »

Het is een nieuwe actie, anders had ik hem niet in mijn app overzicht gehad (want ik heb hem al een keer via Reclamefolder gekocht).
Vandaag gekocht, gelijk ingediend, en een uurtje later was het ook al goedgekeurd. ;)
Famke
Has thanked: 44 times
Been thanked: 42 times

Bericht door Famke »

Verlopen in de app.
rijo

Bericht door rijo »

Famke schreef:Verlopen in de app.
Vandaag kun je nog invoeren. Heb het ook net gedaan en 10 minuutjes later al goedgekeurd en naar spaarpot. Dus vandaag kopen en invoeren is bij mij in ieder geval gelukt.

Groetjes en een fijn weekend,
Rijo
Plaats reactie