Gourmet Gold Hartig Torentje: van €0,69* voor €0 (Scoupy, Exclusief voor jou, exclusief AH)
Gourmet Gold Hartig Torentje: van €0,69* voor €0 (Scoupy, Exclusief voor jou, exclusief AH)
Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één Gourmet Gold Hartig Torentje, gekocht bij Albert Heijn.
Let op: voor deze actie geldt op=op. Beperkt aantal uit te betalen cashbacks.
Alleen geldig op Gourmet Gold Hartig Torentje 85 g.
Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht in een Albert Heijn-winkel in Nederland.
https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/gour ... 0/49495/co
Let op: voor deze actie geldt op=op. Beperkt aantal uit te betalen cashbacks.
Alleen geldig op Gourmet Gold Hartig Torentje 85 g.
Maximaal één deelnemend actieproduct per persoon, gekocht in een Albert Heijn-winkel in Nederland.
https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/gour ... 0/49495/co
- Lois
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 25 times
Re: Gourmet Gold Hartig Torentje: van €0,69* voor €0 (Scoupy, Exclusief voor jou, exclusief AH)
Vandaag gekocht, ik heb 2 kassabonnen (0,69 ct)
Maar ben helaas niet geselecteerd.
Hoe kan dat nou? Met 2 katten in huis.
Iemand die dit kan gebruiken?
Geef maar een gil via PB.
Maar ben helaas niet geselecteerd.

Hoe kan dat nou? Met 2 katten in huis.
Iemand die dit kan gebruiken?
Geef maar een gil via PB.
Groetjes, Lois
Re: Gourmet Gold Hartig Torentje: van €0,69* voor €0 (Scoupy, Exclusief voor jou, exclusief AH)
hier ook niet gekozen met katten dus gok dat het echt willekeurig gaat
- Lois
- Been thanked: 25 times
Raar he Kuikentje.
Ik ben al 1 kassabon kwijt, en wat denk je die heeft geen katten!
Ik ben al 1 kassabon kwijt, en wat denk je die heeft geen katten!
Groetjes, Lois
-
Hier ook katten in huis, maar krijg alleen acties voor een hond. Nu ook weer van purina...
-
- Been thanked: 1 time
moontjemoon schreef:Hier ook katten in huis, maar krijg alleen acties voor een hond. Nu ook weer van purina...
Purina heeft producten voor katten en voor honden dus misschien is daar de verwarring omdat je bij Scoupy meestal een merk liked en in dit geval heeft het merk producten voor katten en voor honden.
-
- Been thanked: 4 times
Ik had hem ook en heb ook geen kat (ook geen hond, wel een konijn).
Mijn zusje wel dus voor haar gekocht.
Maar zij had deze zelf niet.
Mijn zusje wel dus voor haar gekocht.
Maar zij had deze zelf niet.
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
In het mailtje wat ik kreeg, stond dat ik in de buurt van een winkel woonde die het verkoopt en daarom geselecteerd was. Heeft deze keer dus niks te maken met liken van het merk of het al dan niet hebben van een kat. Maargoed wel alsnog gek dat jij hem wel vond in jouw supermarkt Lois en dan niet geselecteerd bent..
die exclusief voor jou acties gaan volgens mij volkomen willekeurig. Zo krijg ik regelmatig exclusief voor jou babyvoer terwijl ik geen kinderen heb.
Wel een kat, maar ja... Helaas niet geselcteerd voor de gourmet
en nog niet geprobeerd of de kat babyvoer lust?Florence schreef:die exclusief voor jou acties gaan volgens mij volkomen willekeurig. Zo krijg ik regelmatig exclusief voor jou babyvoer terwijl ik geen kinderen heb.