Leuk dat je je inschrijft voor de gratis workshop opbergkist maken. Deelname is gratis en exclusief voor KARWEI-kaarthouders. Inschrijven kan t/m woensdag 8 november 2017.
Let op! Per KARWEI-kaartnummer mag 1 persoon deelnemen aan de workshop. Er is een beperkt aantal plekken, dus kies hieronder je bouwmarkt en een tijdstip naar voorkeur.
https://ideevankarwei.nl/workshop
Gratis workshop opbergkist maken voor Karwei kaarthouders
Re: Gratis workshop opbergkist maken voor Karwei kaarthouders
De 2 vorige keren kon ik op die dag niet, maar toen was er veel keus uit de filialen van Karwei, stond ook mijn woonplaats tussen. Nu kan ik wel en staat Karwei van mijn woonplaats er niet tussen. Nog een optie zou met wat reizen dan Rotterdam zijn, maar die staat er ook niet tussen. Kan me niet voorstellen dat die plaatsen al vol zijn. Misschien dat ze dit keer niet alle filialen hebben genomen.. Jammer..
ner schreef:De 2 vorige keren kon ik op die dag niet, maar toen was er veel keus uit de filialen van Karwei, stond ook mijn woonplaats tussen. Nu kan ik wel en staat Karwei van mijn woonplaats er niet tussen. Nog een optie zou met wat reizen dan Rotterdam zijn, maar die staat er ook niet tussen. Kan me niet voorstellen dat die plaatsen al vol zijn. Misschien dat ze dit keer niet alle filialen hebben genomen.. Jammer..
Mijn filiaal stond de vorige keer onder een andere provincie, maar deze keer staat het er helemaal niet bij (of is toch al vol), jammer.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Vanmiddag heb ik gekeken en in mijn omgeving waren er nog 3 waar je kon boeken en nu geen een meer, gaat dus heel erg snel.
Het id natuurlijk ook gewoon erg leuk en gratis!! dus erg snel vol. Hier deed de karwei in de buurt ook niet mee. Helaas, volg keer beter.
Groet,
Marieke
Marieke
helaas te laat. was alleen nog "Brabant" als keuze over. volgende keer beter.