Gratis workshop opbergkist maken voor Karwei kaarthouders

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Lois
Has thanked: 9 times
Been thanked: 18 times

Gratis workshop opbergkist maken voor Karwei kaarthouders

Bericht door Lois »

Leuk dat je je inschrijft voor de gratis workshop opbergkist maken. Deelname is gratis en exclusief voor KARWEI-kaarthouders. Inschrijven kan t/m woensdag 8 november 2017.

Let op! Per KARWEI-kaartnummer mag 1 persoon deelnemen aan de workshop. Er is een beperkt aantal plekken, dus kies hieronder je bouwmarkt en een tijdstip naar voorkeur.

https://ideevankarwei.nl/workshop
Groetjes, Lois
ner

Re: Gratis workshop opbergkist maken voor Karwei kaarthouders

Bericht door ner »

De 2 vorige keren kon ik op die dag niet, maar toen was er veel keus uit de filialen van Karwei, stond ook mijn woonplaats tussen. Nu kan ik wel en staat Karwei van mijn woonplaats er niet tussen. Nog een optie zou met wat reizen dan Rotterdam zijn, maar die staat er ook niet tussen. Kan me niet voorstellen dat die plaatsen al vol zijn. Misschien dat ze dit keer niet alle filialen hebben genomen.. Jammer..
Annett

Bericht door Annett »

ner schreef:De 2 vorige keren kon ik op die dag niet, maar toen was er veel keus uit de filialen van Karwei, stond ook mijn woonplaats tussen. Nu kan ik wel en staat Karwei van mijn woonplaats er niet tussen. Nog een optie zou met wat reizen dan Rotterdam zijn, maar die staat er ook niet tussen. Kan me niet voorstellen dat die plaatsen al vol zijn. Misschien dat ze dit keer niet alle filialen hebben genomen.. Jammer..

Mijn filiaal stond de vorige keer onder een andere provincie, maar deze keer staat het er helemaal niet bij (of is toch al vol), jammer.
Chrisje9999
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Bericht door Chrisje9999 »

Vanmiddag heb ik gekeken en in mijn omgeving waren er nog 3 waar je kon boeken en nu geen een meer, gaat dus heel erg snel.
Marieke

Bericht door Marieke »

Het id natuurlijk ook gewoon erg leuk en gratis!! dus erg snel vol. Hier deed de karwei in de buurt ook niet mee. Helaas, volg keer beter.
Groet,

Marieke
prinses18

Bericht door prinses18 »

helaas te laat. was alleen nog "Brabant" als keuze over. volgende keer beter.
Plaats reactie