Pagina 1 van 3
1 L Rivella gratis Koolzuurvrij Lemon, Peach, Pomegranate of Elderflower (Geld terug- actie)
Geplaatst: do 06 jun 2019, 17:20
door Marie-Louise
http://www.rivella.nl/gratis
Bericht van Famke toegevoegd door moderator
Famke schreef: ↑do 06 jun 2019, 18:55
Probeer nu gratis!
Zo krijg je jouw cashback:
1.
Koop een 1L fles Rivella Koolzuurvrij Lemon, Peach, Pomegranate of Elderflower
2. Maak een foto van jouw kassabon
4. Upload de kassabon op
www.rivella.nl/gratis
5. Krijg binnen 10 werkdagen het volledige aankoopbedrag teruggestort op jouw rekening
Let erop dat het actieproduct, de aankoopdatum en de supermarktnaam duidelijk zichtbaar zijn.
Deelname aan de Actie is gratis en kan alleen gedurende de actieperiode, van 02-05-2019 tot en met 21-06-2019, hierna te noemen: de ‘Actieperiode’.
Het terug te storten bedrag is gemaximeerd tot €1,65.
Re: 1 L Rivella gratis
Geplaatst: do 06 jun 2019, 18:55
door Famke
Probeer nu gratis!
Zo krijg je jouw cashback:
1.
Koop een 1L fles Rivella Koolzuurvrij Lemon, Peach, Pomegranate of Elderflower
2. Maak een foto van jouw kassabon
4. Upload de kassabon op
www.rivella.nl/gratis
5. Krijg binnen 10 werkdagen het volledige aankoopbedrag teruggestort op jouw rekening
Let erop dat het actieproduct, de aankoopdatum en de supermarktnaam duidelijk zichtbaar zijn.
Deelname aan de Actie is gratis en kan alleen gedurende de actieperiode, van 02-05-2019 tot en met 21-06-2019, hierna te noemen: de ‘Actieperiode’.
Het terug te storten bedrag is gemaximeerd tot €1,65.
Re: 1 L Rivella gratis Koolzuurvrij Lemon, Peach, Pomegranate of Elderflower (Geld terug- actie)
Geplaatst: vr 07 jun 2019, 17:36
door liamito
Is de beschikbaarheidsbalk 0 of 100%?

Re: 1 L Rivella gratis Koolzuurvrij Lemon, Peach, Pomegranate of Elderflower (Geld terug- actie)
Geplaatst: vr 07 jun 2019, 20:51
door BabsMeijers
liamito schreef: ↑vr 07 jun 2019, 17:36
Is de beschikbaarheidsbalk 0 of 100%?
Ik zie 100% staan toen ik net keek (20:51 uur).
Re: 1 L Rivella gratis Koolzuurvrij Lemon, Peach, Pomegranate of Elderflower (Geld terug- actie)
Geplaatst: za 08 jun 2019, 09:15
door Famke
BabsMeijers schreef: ↑vr 07 jun 2019, 20:51
liamito schreef: ↑vr 07 jun 2019, 17:36
Is de beschikbaarheidsbalk 0 of 100%?
Ik zie 100% staan toen ik net keek (20:51 uur).
Ik denk dat de vraag er is omdat het balkje niet gekleurd is.
Re: 1 L Rivella gratis Koolzuurvrij Lemon, Peach, Pomegranate of Elderflower (Geld terug- actie)
Geplaatst: za 08 jun 2019, 10:46
door liamito
Famke schreef: ↑za 08 jun 2019, 09:15
BabsMeijers schreef: ↑vr 07 jun 2019, 20:51
liamito schreef: ↑vr 07 jun 2019, 17:36
Is de beschikbaarheidsbalk 0 of 100%?
Ik zie 100% staan toen ik net keek (20:51 uur).
Ik denk dat de vraag er is omdat het balkje niet gekleurd is.
Inderdaad, 100% zou raar zijn aangezien de actie al richting het eind loopt.
Re: 1 L Rivella gratis Koolzuurvrij Lemon, Peach, Pomegranate of Elderflower (Geld terug- actie)
Geplaatst: za 08 jun 2019, 10:49
door josje
Deze actie is toch al eerder geweest? Zou je er weer aan mee mogen doen?
Re: 1 L Rivella gratis Koolzuurvrij Lemon, Peach, Pomegranate of Elderflower (Geld terug- actie)
Geplaatst: za 08 jun 2019, 13:06
door sjaak van de Hoek
josje schreef: ↑za 08 jun 2019, 10:49
Deze actie is toch al eerder geweest? Zou je er weer aan mee mogen doen?
.Deelname aan de Actie is gratis en kan alleen gedurende de actieperiode,
van 02-05-2019 tot en met 21-06-2019, hierna te noemen: de ‘Actieperiode’.
Re: 1 L Rivella gratis Koolzuurvrij Lemon, Peach, Pomegranate of Elderflower (Geld terug- actie)
Geplaatst: za 08 jun 2019, 16:26
door sebastiaan
geprobeerd om een kassabon te uploaden Een foto maken of een bestaande foto lukt wel. Pictogram is dan zichtbaar.
Maar bij het versturen van de aanvraag lukt mij niet via mjn Samsung S5.
Re: 1 L Rivella gratis Koolzuurvrij Lemon, Peach, Pomegranate of Elderflower (Geld terug- actie)
Geplaatst: za 08 jun 2019, 17:08
door Chrisje9999
Gisteren foto gemaakt met Ipad en verstuurd vanaf mijn Ipad, geen enkel probleem gehad en ook meteen een bevestiging gekregen via de mail.
sebastiaan schreef: ↑za 08 jun 2019, 16:26
geprobeerd om een kassabon te uploaden Een foto maken of een bestaande foto lukt wel. Pictogram is dan zichtbaar.
Maar bij het versturen van de aanvraag lukt mij niet via mjn Samsung S5.