Scoupy speciaal voor jou Honest Biologisch: van €1,09 - €1,12* voor €0,-

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
ikka
Has thanked: 5 times

Scoupy speciaal voor jou Honest Biologisch: van €1,09 - €1,12* voor €0,-

Bericht door ikka »

https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/hone ... 0/50560/co

Honest Biologisch: van €1,09 - €1,12* voor €0,-

Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één flesje Honest Biologisch, gekocht bij Albert Heijn.

De verfrissende ijsthee en fruity drankjes van Honest Biologisch zijn lichtzoet en laag in calorieën. De fruitige drankjes zijn er in Sinaasappel-Mango en Granaatappel-Bosbes en de ijsthee-varianten zijn Framboos-Basilicum en Perzik-Rozemarijn”
K'tje
Has thanked: 1 time
Been thanked: 10 times

Re: Scoupy speciaal voor jou Honest Biologisch: van €1,09 - €1,12* voor €0,-

Bericht door K'tje »

Vanmorgen gekocht en ingediend, samen met Activia fruit, en binnen een half uur al de goedkeuring.
Miranda
Has thanked: 10 times
Been thanked: 4 times

Bericht door Miranda »

Deze bedoelde ik die had ik maandag en is nu opeens alweer verdwenen???

En even via deze link nu getest maar dan krijg ik:
Helaas! Jij bent op dit moment niet voor deze Exclusief voor jou-actie geselecteerd.

* Exclusief voor jou-acties zijn persoonsgebonden en alleen geldig voor de ontvanger van de e-mail met de desbetreffende actie. De actie is daarom niet zichtbaar in jouw overzicht van Cashback-acties.

Ik begrijp er niets van!? 100% zeker dat hij maandag met de nieuwe cashback nog wel in mijn account stond want anders wist ik hier ook niets van af en ik had ze al toegevoegd aan mn boodschappenlijst.
ikka
Has thanked: 5 times

Bericht door ikka »

Miranda schreef: di 25 jun 2019, 15:55 Deze bedoelde ik die had ik maandag en is nu opeens alweer verdwenen???

Helaas! Jij bent op dit moment niet voor deze Exclusief voor jou-actie geselecteerd.

* Exclusief voor jou-acties zijn persoonsgebonden en alleen geldig voor de ontvanger van de e-mail met de desbetreffende actie. De actie is daarom niet zichtbaar in jouw overzicht van Cashback-acties.

Ik begrijp er niets van!? 100% zeker dat hij maandag met de nieuwe cashback nog wel in mijn account stond want anders wist ik hier ook niets van af en ik had ze al toegevoegd aan mn boodschappenlijst.
Even scoupy contacteren...
Miranda
Has thanked: 10 times
Been thanked: 4 times

Bericht door Miranda »

ikka schreef: di 25 jun 2019, 16:37
Miranda schreef: di 25 jun 2019, 15:55 Deze bedoelde ik die had ik maandag en is nu opeens alweer verdwenen???

Even scoupy contacteren...
Had ik al gedaan enige antwoord het is speciaal voor jouw als je hem niet ziet in je eigen account dan heb je hem ook niet. :shock:
Marie-Louise

Bericht door Marie-Louise »

Scoupy is in de war. 😳. Ik krijg een mail dat ik de Cereal koeken mag proberen voor 0,00. Ga ik naar de link, krijg ik: u hebt deze aktie al gebruikt. Vorige week had ik dat ook al met iets anders. Ik denk stuur me dat dan niet. Gebeurde voorheen nooit.
Want nu denk ik ha lekker koeken. Niet dus.
Plaats reactie