Pagina 1 van 1

Geldigheid Kruidvatkaartjes verlengd t/m 31 maart 2021! Kruidvat/Trekpleister: Trein Dagretour Daluren kaartje € 17

Geplaatst: di 18 feb 2020, 16:02
door MariaJ
Gelezen op: https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/corona.html

We geven geen geld terug voor Kruidvat- of Trekpleisterkaartjes. Wel verlengen we de geldigheid van de kaartjes tot 31 maart 2021.






Beide winkels hebben ongeveer dezelfde actie.
Bij Kruidvat in de winkel en online te koop, bij Trekpleister alleen in de winkel.
Volgens Treinreiziger.nl krijg je alleen bij Kruidvat als extra een voucher voor 5 foto's.

De Trein Dagretour Treinkaartjes zijn weer te koop bij Kruidvat. De Dagretour Daluren kaarten zijn te koop t/m 1 maart 2020. Let op: het gaat om een Trein Dagretour Daluren Actie.

Hoe werkt de Trein Dagretour actie van Kruidvat?
De Trein Dagretour Daluren kaarten zijn te koop in de winkel en online. Zo werkt het:
- Je koopt een voucher met een unieke activatiecode in een van onze winkels of op deze pagina
- Te koop vanaf 17 februari t/m 8 maart
- Verzilveren en reizen kan van 17 februari t/m 13 april 2020
- De Trein Dagretour Daluren is geldig van ma/vrij voor 06:30, tussen 09:00 en 16:00 en na 18:30
- Op za, zo en feestdagen is de Trein Dagretour Daluren de hele dag geldig.
- Voordat de spits begint moet je de trein verlaten hebben, tenzij je in het bezit bent van een ander geldig vervoersbewijs voor de te maken reis in de spits.
- Koop je 3 kaartjes dan betaal je slechts 15.00 per kaartje!

Meer info en een link naar de actievoorwaarden vind je op deze site: https://www.kruidvat.nl/ns
Hetzelfde, maar dan voor Trekpleister: https://www.trekpleister.nl/ns

Een duidelijke uitleg over de actie is ook te lezen op: https://www.treinreiziger.nl/kruidvat-t ... -e-17-p-s/

Re: Kruidvat/Trekpleister: Trein Dagretour Daluren kaartje € 17 , 2 kaartjes € 16 p.st. en 3 kaartjes € 15 per stuk

Geplaatst: di 03 mar 2020, 23:23
door MariaJ
Deze actie is verlengd t/m 8 maart 2020!

Re: Verlengd t/m 8 maart! Kruidvat/Trekpleister: Trein Dagretour Daluren kaartje € 17, per 2 of 3 goedkoper

Geplaatst: wo 04 mar 2020, 10:05
door Hansiehans
Volgens www.goedkooptreinkaartje.com is deze actie een week verlengd!

Re: Uitleg i.v.m. Coronavirus! Kruidvat/Trekpleister: Trein Dagretour Daluren kaartje € 17, per 2 of 3 goedkoper

Geplaatst: za 14 mar 2020, 23:30
door MariaJ
Gelezen op site van Kruidvat:
14 maart 2020 Bekijk hier de meestgestelde vragen over Covid-19 (Corona)
https://service.kruidvat.nl/

Hierop stond o.a. over de
NS Treinkaarten:

Heb jij een NS dagkaart actiecode gekocht in onze webshop, dan kun je tot 14 dagen na aankoop de bestelling bij ons herroepen. Dit kan alleen als de code niet is verzilverd. Na deze 14 dagen, na verzilvering óf als de treinkaartcode in de winkel is gekocht, is herroepen niet mogelijk.

Wanneer je een ticket reeds hebt verzilverd voor een datum t/m 31 maart 2020, kun je contact opnemen met de NS Klantenservice via deze link: https://www.ns.nl/klantenservice of telefonisch op 030 751 5155 (klantenservice NS). Zij zullen het bedrag aan je terugbetalen.

Indien je het ticket nog niet hebt verzilverd, dan kun je hier t/m 13 april 2020 alsnog gebruik van maken. Mochten de huidige maatregelen op 13 april 2020 nog steeds van kracht zijn, zal de NS Klantenservice jouw ticket(s) alsnog aan je uitbetalen.

(NOG ?) Geen uitleg i.v.m. Coronavirus! voor Trekpleister trein Dagretour Daluren kaartje

Geplaatst: zo 15 mar 2020, 08:32
door koekje
Op de site van Trekpleister is (nog) niets vermeld over de NS actie m.b.t. CORONA virus

Zie https://service.trekpleister.nl/?_ga=2. ... gI78PD_BwE
MariaJ schreef: za 14 mar 2020, 23:30 Gelezen op site van Kruidvat:
14 maart 2020 Bekijk hier de meestgestelde vragen over Covid-19 (Corona)
https://service.kruidvat.nl/

Hierop stond o.a. over de
NS Treinkaarten:

Heb jij een NS dagkaart actiecode gekocht in onze webshop, dan kun je tot 14 dagen na aankoop de bestelling bij ons herroepen. Dit kan alleen als de code niet is verzilverd. Na deze 14 dagen, na verzilvering óf als de treinkaartcode in de winkel is gekocht, is herroepen niet mogelijk.

Wanneer je een ticket reeds hebt verzilverd voor een datum t/m 31 maart 2020, kun je contact opnemen met de NS Klantenservice via deze link: https://www.ns.nl/klantenservice of telefonisch op 030 751 5155. Zij zullen het bedrag aan je terugbetalen.

Indien je het ticket nog niet hebt verzilverd, dan kun je hier t/m 13 april 2020 alsnog gebruik van maken. Mochten de huidige maatregelen op 13 april 2020 nog steeds van kracht zijn, zal de NS Klantenservice jouw ticket(s) alsnog aan je uitbetalen.

Re: Uitleg i.v.m. Coronavirus! Kruidvat/Trekpleister

Geplaatst: zo 15 mar 2020, 09:59
door MariaJ
Volgend mij horen Kruidvat en Trekpleister bij elkaar.
Op de site van Trekpleister is inderdaad (nog) niets over de treinkaartjes te vinden.
Omdat ze alleen maar in de winkel te koop waren ga ik ervan uit dit gedeelte ook voor Trekpleister geldt:

Wanneer je een ticket reeds hebt verzilverd voor een datum t/m 31 maart 2020, kun je contact opnemen met de NS Klantenservice via deze link: https://www.ns.nl/klantenservice of telefonisch op 030 751 5155 (klantenservice NS). Zij zullen het bedrag aan je terugbetalen.

Indien je het ticket nog niet hebt verzilverd, dan kun je hier t/m 13 april 2020 alsnog gebruik van maken. Mochten de huidige maatregelen op 13 april 2020 nog steeds van kracht zijn, zal de NS Klantenservice jouw ticket(s) alsnog aan je uitbetalen.

Update 16 maart: Gewijzigd beleid NS voor Kruidvatkaartjes i.v.m. Coronavirus

Geplaatst: ma 16 mar 2020, 13:14
door MariaJ
https://service.kruidvat.nl/
NS Treinkaarten

Heb jij een NS dagkaart actiecode gekocht in onze webshop, dan kun je tot 14 dagen na aankoop de bestelling bij ons herroepen. Dit kan alleen als de code niet is verzilverd. Na deze 14 dagen, na verzilvering óf als de treinkaartcode in de winkel is gekocht, is herroepen niet mogelijk.

Wanneer je een ticket reeds hebt verzilverd voor een datum t/m 6 april 2020, kun je contact opnemen met de NS Klantenservice via https://www.ns.nl/klantenservice of op telefoonnummer 030 751 5155. Zij zorgen ervoor dat je een vervangende dagkaart daluren krijgt met een geldigheid van één jaar.

Indien je het ticket nog niet hebt verzilverd, dan kun je hier t/m 13 april 2020 alsnog gebruik van maken. Mochten de huidige maatregelen op 13 april 2020 nog steeds van kracht zijn, dan zorgt de NS Klantenservice ervoor dat je alsnog een vervangende dagkaart daluren met geldigheid van één jaar krijgt.

Re: 20 maart: Tekst Kruidvat-klantenservice gewijzigd! Kruidvat/Trekpleister: Trein Dagretour Daluren kaartje € 17

Geplaatst: vr 20 mar 2020, 23:59
door MariaJ
20 maart 2020:
De tekst op https://service.kruidvat.nl/ is gewijzigd!:

NS Treinkaarten
Wanneer je vragen hebt over je gekochte ticket, kun je contact opnemen met de NS Klantenservice via deze link https://www.ns.nl/klantenservice of telefonisch op 030 751 5155.

Re: Geldigheid Kruidvatkaartjes verlengd tot 31 december 2020! Kruidvat/Trekpleister: Trein Dagretour Daluren kaartje €

Geplaatst: wo 25 mar 2020, 00:29
door MariaJ
Gelezen op: https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/corona.html


Kan ik mijn geld terugkrijgen voor mijn Kruidvatkaartje nu ik niet kan reizen?

Nee, we geven geen geld terug. Wel verlengen we de geldigheid van de Kruidvatkaartjes tot 31 december 2020.

Re: Geldigheid Kruidvatkaartjes verlengd t/m 31 maart 2021! Kruidvat/Trekpleister: Trein Dagretour Daluren kaartje € 17

Geplaatst: wo 30 dec 2020, 08:35
door MariaJ
De geldigheidsdatum is verlengd t/m 31 maart 2021!

Lees meer:

https://www.kruidvat.nl/ns

https://www.trekpleister.nl/ns