probeer gourmet soup

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Florence

probeer gourmet soup

Bericht door Florence »

via de mail gekregen op 20-2:

Probeer Gourmet Soup | Nieuw van Gourmet

Waarde katgenoten,
Tussen al het harde werk door als echte Gourmet Foodie mag je jezelf af en toe belonen met een heerlijk hartig tussendoortje. Ik wil jullie dit verrukkelijke tussendoortje natuurlijk niet onthouden en daarom heb ik een purrfecte actie bedacht voor jullie.
Wil jij even genieten tussendoor?
Probeer dan nu de verrukkelijke Gourmet Crystal Soup 4-pack door middel van de Scoupy cashback actie. Vind de actievoorwaarden in de Scoupy app.

Wanneer je dit hebt gedaan kun je net als ik heerlijk genieten van deze verrukkelijke soep. Unieke hartige bouillons gemaakt met een selectie van verfijnde ingrediënten, zoals echte herkenbare stukjes kip, tonijn of zelfs hele garnalen. Ik kan er niet vanaf blijven.

NIEUW: Gourmet Nature Creations
Naast de geweldige actie heb ik nog een leuk nieuwtje voor jullie, namelijk de GOURMET® Nature’s Creations. Dit is een collectie van heerlijke recepten geïnspireerd door de natuur. Deze recepten zijn zorgvuldig gemaakt met geselecteerde natuurlijke ingrediënten van hoge kwaliteit, op vakkundige wijze gekookt en rijk aan rund of vis gegarneerd met groenten zoals spinazie, wortelen of tomaten en rijst. Ze zijn verrukkelijk en nu te koop.

Ik heb geen scoupy app. In de mail staat niet wat het kost of dat het gratis proberen is.
Op de scoupy website staat bij gourmet: Deze cashback actie is begonnen op 03-02-2019. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
deze is proberen voor 1 euro.
Ik heb via de scoupy website al meegedaan, maar heb geen idee of ze in de mail nu dezelfde scoupy actie bedoelen of een nieuwe.
Shiven
Has thanked: 1 time

Re: probeer gourmet soup

Bericht door Shiven »

Florence schreef: za 22 feb 2020, 15:10 via de mail gekregen op 20-2:

Probeer Gourmet Soup | Nieuw van Gourmet
Ik heb geen scoupy app. In de mail staat niet wat het kost of dat het gratis proberen is.
Op de scoupy website staat bij gourmet: Deze cashback actie is begonnen op 03-02-2019. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.
deze is proberen voor 1 euro.
Ik heb via de scoupy website al meegedaan, maar heb geen idee of ze in de mail nu dezelfde scoupy actie bedoelen of een nieuwe.
@Florence, ik vond de nieuwsbrief op dit gebied ook niet duidelijk.
Heb de nieuwsbrief beantwoord en laten weten dat je niet persé een app nodig hebt om met de Gourmet Crystal Soup voor 1 euro actie mee te doen.
De link naar de Scoupy-coupon heb ik meegestuurd.
Ik kreeg vlot deze reactie:

Beste kattenvriend,

Bedankt voor je feedback, ik ga dit doorgeven aan de GOURMET actie afdeling.

Met diervriendelijke groet,
X
Plaats reactie