Voor de eerste keer in lange tijd heb ik vandaag aan enkele acties deelgenomen. Alleen een actie wil de app partout niet accepteren (hij zegt er bestaat geen barcode voor deze campagne), ook al is het het juiste product.
Heeft iemand al een keer dit probleem gehad? En zo ja, wat kan je dan doen?
AmeGrunn schreef: ↑ma 30 sep 2024, 15:56
Voor de eerste keer in lange tijd heb ik vandaag aan enkele acties deelgenomen. Alleen een actie wil de app partout niet accepteren (hij zegt er bestaat geen barcode voor deze campagne), ook al is het het juiste product.
Heeft iemand al een keer dit probleem gehad? En zo ja, wat kan je dan doen?
Miranda schreef: ↑di 01 okt 2024, 18:42
Hoe lang wachten jullie gemiddeld op goedkeuring. Vanaf donderdag is dat niet extreem lang? Het blijft dus op in behandeling hangen.
Nee, niet superlang. Ze doen het echt met periodes.
Heb mail gestuurd mbt Etos billendoekjes. Ik heb een 3-pak sensitive gevonden. Maar wat ik ook probeer, geen enkele keer pakt de streepjescode. Maar nav jullie ervaring, ben ik bang dat ik (ook) geen reactie zal krijgen.. Heeft iemand toevallig een code die wel gepakt heeft?!