Let op: zakelijke abonnementhouders, Kids Vrij-abonnementhouders en studentenreisproducthouders kunnen zich niet aanmelden.
Het is weer december, het is weer tijd voor de NS Wintercity actie!
Je kunt je hier aanmelden voor de actie om iedere dag een mail te krijgen over de actie van de dag:
https://wintercity.ns.nl/login
Hoe kan ik meedoen aan de winacties?
Op de Wintercity pagina vind je verschillende aanbiedingen, winacties en cadeautjes, evenals het Wintercity-winkeltje. De winacties worden geactiveerd op specifieke datums. Je kunt meedoen door te klikken op een reizigerstype of via het Wintercity-winkeltje op de bijbehorende button. Het is mogelijk om deel te nemen aan meerdere winacties, zolang deze beschikbaar zijn. Daarnaast is er een speciale winactie genaamd 'Herhaal bezoeker'. Hierbij ontvang je een lot wanneer je minimaal drie dagen in een week het platform hebt bezocht. Je kunt maximaal vier loten verzamelen om je kans te vergroten bij de trekking van de 'jaar lang gratis reizen'-winactie.
Kan ik met meerdere winacties meedoen?
Je kan met alle winacties meedoen als je er op tijd bij bent, sommige winacties hebben een beperkte beschikbaarheid.
Ik kan me niet aanmelden. Hoe werkt het?
Vanaf 25 november was het al mogelijk om je aan te melden met een e-mailadres dat gekoppeld is aan een NS ROS- of Flex-abonnement. Na het aanmelden ontvang je een bevestigingsmail dat je aanmelding is gelukt. Let op: zakelijke abonnementhouders, Kids Vrij-abonnementhouders en studentenreisproducthouders kunnen zich niet aanmelden. Deelname aan de Wintercity-campagne is per e-mailadres, niet per abonnement. In zeldzame gevallen wil dit soms ook fout gaan met klanten die wel een geldig product hebben, meld je dan bij de klantenservice:
https://www.ns.nl/klantenservice/contact
Ik en mijn partner gebruiken allebei hetzelfde e-mailadres, kunnen wij alsnog meedoen?
Nee, deelname is beperkt tot één keer per e-mailadres dat gekoppeld is aan een ROS- of Flexabonnement. Het deelnamecriterium is gebaseerd op het e-mailadres en of er een geldig abonnement aan gekoppeld is. Postcode of het aantal abonnementen op hetzelfde adres spelen hierbij geen rol. Als jullie beiden willen deelnemen, zorg dan dat elk een eigen e-mailadres gebruikt dat aan een abonnement gekoppeld is.
(tekst overgenomen van NS Community)