Dus een gok, een soort kansspel. Weer zo vaag.Waren bij jouw AH de dozen van 20 er ook niet ?petra11 schreef: ↑vr 17 jan 2025, 16:22 de actieverpakkingen zijn dozen
en volgens mij zijn de oude verpakkingen: zakken.
dan is het verschil duidelijk te zien.
en op die dozen staat inderdaad iets op van: win
Ik had op een doos funmix van 15 zakjes voor 6,49 maar 1,00 terug.
helaas.
en wat een gedoe met invullen om de juiste plaats van de AH vestiging te vinden....
dat had gemakkelijker moeten zijn.
ik kreeg het er warm van. Het lukt me maar niet om het in te vullen..... en later kwam ik er achter hoe je door een hele lange lijst moest scrollen om bij de juiste vestiging te komen. maar hij stond er gelukkig wel tussen.
Win/Cashback Lays Multipacks
Re: Win/Cashback Lays Multipacks
nee, de dozen van 20 waren er niet.
er hing wel een zwart schapkaartje op die plek, met een tekst erop van: sorry, niet beschikbaar of niet leverbaar of zoiets..
en ik hoef geen doos meer,
want 1,00 terug op een doos van 6,49 of 7,99 vind ik niet de moeite waard. Die gok neem ik niet meer.
er hing wel een zwart schapkaartje op die plek, met een tekst erop van: sorry, niet beschikbaar of niet leverbaar of zoiets..
en ik hoef geen doos meer,
want 1,00 terug op een doos van 6,49 of 7,99 vind ik niet de moeite waard. Die gok neem ik niet meer.
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 3 times
Hier waren die dozen er ook niet. Al ga ik zelf die gok ook niet nemen. En we houden niet van buggels of dorito jammer dat die tussen de paprika en naturel zitten.Madelon schreef: ↑vr 17 jan 2025, 18:34Dus een gok, een soort kansspel. Weer zo vaag.Waren bij jouw AH de dozen van 20 er ook niet ?petra11 schreef: ↑vr 17 jan 2025, 16:22 de actieverpakkingen zijn dozen
en volgens mij zijn de oude verpakkingen: zakken.
dan is het verschil duidelijk te zien.
en op die dozen staat inderdaad iets op van: win
Ik had op een doos funmix van 15 zakjes voor 6,49 maar 1,00 terug.
helaas.
en wat een gedoe met invullen om de juiste plaats van de AH vestiging te vinden....
dat had gemakkelijker moeten zijn.
ik kreeg het er warm van. Het lukt me maar niet om het in te vullen..... en later kwam ik er achter hoe je door een hele lange lijst moest scrollen om bij de juiste vestiging te komen. maar hij stond er gelukkig wel tussen.