Nieuwe Treetz acties 2025
Re: Nieuwe Treetz acties 2025
Hoi hoi
Mocht iemand nog een afgeprijsd pak optimel drinkyoghurt proteine bij AH tegenkomen. (40 % korting). Zet dan ook de korting aan op Mijn bonus box Dat is extra 15 % korting. En dan krijg geld je toe.
Goed weekend.
Mocht iemand nog een afgeprijsd pak optimel drinkyoghurt proteine bij AH tegenkomen. (40 % korting). Zet dan ook de korting aan op Mijn bonus box Dat is extra 15 % korting. En dan krijg geld je toe.
Goed weekend.
-
- Has thanked: 78 times
- Been thanked: 18 times
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 3 times
Dit heb ik net zo ik had 5 dingen gisteravond gereserveerd kijk ik vandaag in de winkel alles weg. Dan durf ik het niet te kopen. Bij reserveren krijg ik onmogelijk te boeken. Maar ik ga het risico niet lopen dat het opeens ook niet meer in te dienen is.
Typisch Treetz!?
-
- Has thanked: 78 times
- Been thanked: 18 times
Reserveren hoeft niet. Je kun direct je kassabon uploaden. Weet niet of t vandaag nog werkt .Miranda schreef: ↑za 01 mar 2025, 17:07Dit heb ik net zo ik had 5 dingen gisteravond gereserveerd kijk ik vandaag in de winkel alles weg. Dan durf ik het niet te kopen. Bij reserveren krijg ik onmogelijk te boeken. Maar ik ga het risico niet lopen dat het opeens ook niet meer in te dienen is.
Typisch Treetz!?
Heb gekeken . Afgelopen. Helaas