Tikkie mini stolletje Lidl gratis

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Annett

Re: Tikkie mini stolletje Lidl gratis

Bericht door Annett »

Madelon schreef: ma 31 mar 2025, 13:09
Buijsje schreef: ma 31 mar 2025, 11:53 Code kun je invoeren bij: meer (helemaal rechts) en dan code verzilveren.
In tikkie app zie ik niet. meer. Staan. Waar staat het
In de tikkie app onder links op het eerste "tikkies" en bij mij maakte die direct verbinding met de Lidl app en heb ik nu een coupon erin staan. Als je die niet hebt, krijg je denk ik een code die je alsnog kunt invullen in de Lidl app?

Update:
Net nog de foto van het ministolletje gezien, maar nu is die ook verdwenen...misschien over de dag verdeeld op bepaalde tijden te zien?
Madelon
Been thanked: 7 times

Bericht door Madelon »

Annett schreef: ma 31 mar 2025, 13:28
Madelon schreef: ma 31 mar 2025, 13:09
Buijsje schreef: ma 31 mar 2025, 11:53 Code kun je invoeren bij: meer (helemaal rechts) en dan code verzilveren.
In tikkie app zie ik niet. meer. Staan. Waar staat het
In de tikkie app onder links op het eerste "tikkies" en bij mij maakte die direct verbinding met de Lidl app en heb ik nu een coupon erin staan. Als je die niet hebt, krijg je denk ik een code die je alsnog kunt invullen in de Lidl app?

Update:
Net nog de foto van het ministolletje gezien, maar nu is die ook verdwenen...misschien over de dag verdeeld op bepaalde tijden te zien?
Dankjewel Annet, ik heb hem nu maar bij mijn partner is hij weg. Dus over de dag wellicht.
flowereddemon
Has thanked: 7 times
Been thanked: 3 times

Bericht door flowereddemon »

Ik zag 'm ook niet bij Tikkie.
De code kon ik wel invullen in de Lidl app en de coupon staat er in.
Dank je wel!
Plaats reactie