Bij Tankstations of Ah To Go of dat soort winkels op Stations is het vaak veel duurder dan in de supermarkt. Daarom dat ik het nu niet ga halen.
gratis Chocomel protein, bij tankstation of Kiosk kopen
-
- Been thanked: 1 time
Re: gratis Chocomel protein, bij tankstation of Kiosk kopen
-
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 4 times
Maar er staat toch juist ‘alleen bij tankstations en kiosk’. Bij mij wel althans?Brend25 schreef: ↑di 06 mei 2025, 16:02 Mijn schoonmoeder had alleen gezien: BIJ ALLE WINKELS,
net als bij het geruld gehakt van de Vegetarische Slager.
Kassabon werd afgewezen met als reden dat ze niet het juiste product had gekocht.
Ik moet zeggen dat ik het ook wel heel misleidend vind, als je leest bij alle winkels moet je dan ook nog gaan controleren of dat echt wel zo is.
Is er weer eens en actie van Scoupy, krijg je dit weer !
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
ik heb bij shell gekocht en tot mijn verbazing moest ik ook 15 cent statiegeld betalen zou dat bij inleveren terug krijgen...niet bij hen, zij hadden geen apparaat......mooi niet dus had ik ook niet verwacht, er staat geen statie geld logo op
meerdere mensen dit meegemaakt?????
niet leuk, maar chocomel voor 15 cent is ook niet verkeerd
meerdere mensen dit meegemaakt?????
niet leuk, maar chocomel voor 15 cent is ook niet verkeerd
ik moest bij het tankstation plastic heffing betalen, 0,05
dus geen statiegeld.
Dat staat bij supermarkten ook bij heel veel plastic verpakkingen, b.v 1-persoons toetjes.
Daar staat ook plastic heffing onder het product op de kassabon. Bij supermarkten veelal 0,01
dus geen statiegeld.
Dat staat bij supermarkten ook bij heel veel plastic verpakkingen, b.v 1-persoons toetjes.
Daar staat ook plastic heffing onder het product op de kassabon. Bij supermarkten veelal 0,01
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
geen plasticheffing echt statiegeld plasticheffing had ik wel begrepen net wat je zegt, dat is in supermarkten ookpetra11 schreef: ↑vr 09 mei 2025, 12:10 ik moest bij het tankstation plastic heffing betalen, 0,05
dus geen statiegeld.