Tikkie oma soep 50% gta 2x
Re: Tikkie oma soep 50% gta 2x
Ik heb maandagavond op de valreep nog de soep gehaald bij AH en gebruik kunnen maken van de actie bij Scoupy (maandag was de laatste dag) en de actie van Tikkie. Daardoor was de soep niet alleen gratis, maar ik kreeg zelfs een euro extra terug.
Jij hebt van Scoupy wel €2.99 ontvangen? Ik heb de soep ook maandag eind van de middag gekocht en de bon ingediend maar van Scoupy slechts €2 terug gekregen. Heb al contact opgenomen en een screenshot laten zien dat de actie van €3.99 voor €1 was, maar ze beweren dat dat een systeemfout was en dat de actie eigenlijk van €3.99 voor €1.99 was

-
- Has thanked: 88 times
- Been thanked: 22 times
Let je even op bij scoupy!
Er werd bij mij 2 euro betaald. Ipv 2.99. Na een mailtje , vandaag de rest alsnog gekregen
hoi hoi
@emma @greetje @miepje
Het had leuk geweest als jullie de infornatie over de combi scoupy/tikkie maandag gedeeld hadden met de anderen.
Misschien de volgende keer?
Fijne dag
@emma @greetje @miepje
Het had leuk geweest als jullie de infornatie over de combi scoupy/tikkie maandag gedeeld hadden met de anderen.
Misschien de volgende keer?
Fijne dag
-
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 4 times
Hoe doen jullie het bij tikkie als de kassabonnen niet werken uit de kassa zelf.
Ik heb dus alleen de bon in de app maar die foto pakt tikkie telkens niet en daar staat ook niet zo’n streepjescode op zoals bij een normale bon zeg maar.
Ik heb dus alleen de bon in de app maar die foto pakt tikkie telkens niet en daar staat ook niet zo’n streepjescode op zoals bij een normale bon zeg maar.
-
-
- Has thanked: 37 times
- Been thanked: 39 times
-
Ja ik zag het maar dat is een beetje lullig als AH storing heeft en er geen kassabonnen komen.