Gratis Lay's en Doritos SnackBox
-
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 38 times
Gratis Lay's en Doritos SnackBox
https://www.joy-pepsico.eu/nl-nl/promot ... ter-survey
Na het invullen van de vragenlijst ontvang je een cashback code. Wanneer je een SnackBox hebt gekocht, kun je de cashback verzilveren door je gegevens in te vullen op de Joy pagina. Daarnaast ontvang je ook een mail met instructies over hoe deze cashback te innen.
Het invullen van de vragenlijst mag één keer. Je ontvangt dus ook eenmalig een cashback als je de vragenlijst hebt ingevuld.
Na het invullen van de vragenlijst ontvang je een cashback code. Wanneer je een SnackBox hebt gekocht, kun je de cashback verzilveren door je gegevens in te vullen op de Joy pagina. Daarnaast ontvang je ook een mail met instructies over hoe deze cashback te innen.
Het invullen van de vragenlijst mag één keer. Je ontvangt dus ook eenmalig een cashback als je de vragenlijst hebt ingevuld.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
Re: Gratis Lay's en Doritos SnackBox
Ik ontving eerst de code, kon daarna de vragenlijst bekijken /invullen. Maar ik had het produkt nog niet gekocht. Daarna naar de winkel, en toen kon ik de vragenlijst en cashback formulier niet meer invullen. Ik had al meegedaan gaven ze aan. Ik kon het cashbackformulier wat dus nog niet ingevuld en verstuurd was niet terugvinden in mijn account.
Ik heb een ander account gemaakt op naam van partner en heb daarop de cashback aangevraagd. Hopelijk gaat dat goed.
Dus waarschuwing, koop eerst het produkt en ga dan met de site /code en vragenlijst aan de gang.
Ik heb een ander account gemaakt op naam van partner en heb daarop de cashback aangevraagd. Hopelijk gaat dat goed.
Dus waarschuwing, koop eerst het produkt en ga dan met de site /code en vragenlijst aan de gang.
ik had de link van dit forum aangeklikt
en wilde wel weten hoe de actie werkte
en toen ik het veld van de gta. had staan om in te vullen,
heb ik die invulpagina gelukkig op de laptop open laten staan,
naar de AH geweest, waar ze deze nieuwe producten al een aantal hebben staan
en toen de actie ingevuld.
Ik vroeg me ook al af hoe het verder zou gaan toen ik de actiepagina had geopend.
Maar ik had geen mail ontvangen met een code.....
en nu nog steeds niet, maar ik heb de actie dus al ingevuld.
en wilde wel weten hoe de actie werkte
en toen ik het veld van de gta. had staan om in te vullen,
heb ik die invulpagina gelukkig op de laptop open laten staan,
naar de AH geweest, waar ze deze nieuwe producten al een aantal hebben staan
en toen de actie ingevuld.
Ik vroeg me ook al af hoe het verder zou gaan toen ik de actiepagina had geopend.
Maar ik had geen mail ontvangen met een code.....
en nu nog steeds niet, maar ik heb de actie dus al ingevuld.
aanvulling code:
het is een verificatie-code om in te loggen bij Pepsi-co
zoals we ook al kregen bij andere acties van Pepsi Co
Geen code om mee te doen aan deze geld terug actie.
het is een verificatie-code om in te loggen bij Pepsi-co
zoals we ook al kregen bij andere acties van Pepsi Co
Geen code om mee te doen aan deze geld terug actie.
Ik was nieuwagierig dus had de vragen doorlopen. Heb nu het product gekocht maar nu staat er dat ik niet meer mee kan doen