vanaf 9 juni 2 nieuwe acties van Glade touch & fresh gratis via Tikkie:
1 gratis relaxing Zen, alleen bij Jumbo
1 gratis relaxing Zen of pure clean linen bij diverse andere supermarkten o.a. AH, Plus, Coop
gratis Glade touch & fresh 2 acties via Tikkie
Re: gratis Glade touch & fresh 2 acties via Tikkie
betekent dat dat je nu al niet meer kan meedoen?
Ik zie dat bij mij niet staan, want ik heb net na de middag meegedaan. Toen ging het nog.
eentje gekocht bij Ah, eentje bij Jumbo
dus geluk gehad dat ik nog kon meedoen.
Dat is bij Scoupy dan toch fijner. Daar kan je dan nog meedoen met een kassabon van diezelfde dag,
tenminste, dat is bijna altijd zo.
Ik zie dat bij mij niet staan, want ik heb net na de middag meegedaan. Toen ging het nog.
Dat is bij Scoupy dan toch fijner. Daar kan je dan nog meedoen met een kassabon van diezelfde dag,
-
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 4 times
Klopt bij tikkie check ik altijd nog in de winkel en zeg alvast bon indienen en zet het scherm om een foto ervan te maken alvast aan en dien het gelijk bij de kassa in. De kans is te groot dat hij opeens verdwenen is!?petra11 schreef: ↑ma 09 jun 2025, 17:59 betekent dat dat je nu al niet meer kan meedoen?
bovenstaand wist ik niet, dus weer wat geleerd
en ik had dus geluk, was er vroeg bij op de maandag.
En is ook een leuke actie. Kan je altijd gebruiken en gratis willen we die zeker.
en ik had dus geluk, was er vroeg bij op de maandag.
En is ook een leuke actie. Kan je altijd gebruiken en gratis willen we die zeker.