Draai en win met Sheba Spin The Wheel
- Lois
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 25 times
Draai en win met Sheba Spin The Wheel
Doe nu mee aan het Spin the Wheel en ontdek wat jij wint.
Of het nu een gratis product is via 100% cashback, 1+1 gratis of 50% cashback, je valt altijd in de prijzen.
Ontvang jouw persoonlijke link via WhatsApp of sms, draai aan het rad en pak je prijs!
Daarna haal je jouw SHEBA® product in huis bij de supermarkt en profiteer je direct van de korting of cashback.
https://hashting.promo/mars-sheba-koraa ... anguage=NL
Of het nu een gratis product is via 100% cashback, 1+1 gratis of 50% cashback, je valt altijd in de prijzen.
Ontvang jouw persoonlijke link via WhatsApp of sms, draai aan het rad en pak je prijs!
Daarna haal je jouw SHEBA® product in huis bij de supermarkt en profiteer je direct van de korting of cashback.
https://hashting.promo/mars-sheba-koraa ... anguage=NL
Groetjes, Lois
-
- Has thanked: 109 times
- Been thanked: 24 times
Re: Draai en win met Sheba Spin The Wheel
Ik heb 2e gratis gedraaid en krijg dan het normale cashback formulier te zien
- Vita
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 10 times
Die had ik bij de tweede poging zojuist, maar dat formulier kreeg ik niet meer terug na het wegklikken
Nog een keer aan het rad draaien en dan als je het formulier op je scherm hebt dit naar jezelf appen dan kan je het daarna gewoon openen
- Vita
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 10 times
Nu maar hopen dat ie het doet én dat ik weer 100% cashback win

-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Heeft iemand al een product (Sheba of Whiskas?) ingediend en goedgekeurd gekregen? Op het formulier van de 100% terugbetaling staat dat je 2 producten moet kopen en dat je dan 1 product 100% terug krijgt betaald. Dat noem ik dus niet een 100% terugbetaling. En het is ook niet duidelijk welke Sheba producten je moet kopen. Of is het Whiskas? En ondertussen loopt de tijd dat je de link kan gebruiken af. En een mail naar ze sturen wil ik ook niet aan beginnen, voordat je antwoord krijgt ben je zo tig mailtjes verder en dan is de link sowieso verlopen. Dus vraag ik het hier
.