Taokaenoi Tempura Seaweed gratis
Re: Taokaenoi Tempura Seaweed gratis
Ik heb net een 2e keer meegedaan, maar kon alleen kiezen voor AH of Jumbo bij het vakje waar je het product gekocht hebt. En ik kocht het deze keer bij de Plus. Ik heb dus maar gewoon gekozen voor de Jumbo, ik ben benieuwd of ik daar nog e-mail over ga krijgen.
- Vita
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 10 times
Ik had dat ook bij de eerste actie. Bij de Plus gekocht en Jumbo gekozen. Toen stond er nog in de voorwaarden dat je het bij iedere supermarkt mocht kopen. Hier had ik gelukkig een screenshot van gemaakt. Helaas werd mijn deelname afgekeurd omdat het niet bij de juiste supermarkt gekocht zou zijn.
Inmiddels waren de voorwaarden veranderd en stond er idd alleen Jumbo of AH. Ik heb mijn screenshot gemaild (waar dus nog iedere supermarkt in stond) en ze gewezen op de voorwaarden. Toen werd het gelukkig alsnog goedgekeurd. Als er nu in de voorwaarden staat dat je alleen bij AH of Jumbo mag kopen, ben ik bang dat je deelname niet goedgekeurd wordt
Ach ja dat is dan stom van mij. Ik had de actievoorwaarden van de vorige keer nog opgeslagen en vanmorgen bekeken en toen stond er nog dat het in elke winkel mag. Lekker handig dat ze dat dan gaan wijzigen (wel leuk dat het van 1x naar 2x meedoen is gewijzigd natuurlijk
) en dat het nu dan dus afgekeurd gaat worden.

-
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 4 times
Bij mij is de tweede aanvraag echt binnen een paar uur goedgekeurd.Jo12 schreef: ↑do 31 jul 2025, 13:34 Ach ja dat is dan stom van mij. Ik had de actievoorwaarden van de vorige keer nog opgeslagen en vanmorgen bekeken en toen stond er nog dat het in elke winkel mag. Lekker handig dat ze dat dan gaan wijzigen (wel leuk dat het van 1x naar 2x meedoen is gewijzigd natuurlijk) en dat het nu dan dus afgekeurd gaat worden.