Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Re: Geblokkeerd door scoupy / woolsocks
Wow, Scoupy is dus intelligenter geworden. Vroeger mocht iedereen boven de 18 een account openen.
Hier werkt het nog om met de app en dus telefoon van de verschillende huisgenoten de bonnen in te dienen, maar misschien moet je daarbij zelfs de wifi uitschakelen en alleen op 4G werken.
Waarschijnlijk weten ze alles van je en komen die gegevens ook allemaal mee. Ben echt blij dat ik nog steeds niet het rekeningnummer ook met ze deel.
Hier werkt het nog om met de app en dus telefoon van de verschillende huisgenoten de bonnen in te dienen, maar misschien moet je daarbij zelfs de wifi uitschakelen en alleen op 4G werken.
Waarschijnlijk weten ze alles van je en komen die gegevens ook allemaal mee. Ben echt blij dat ik nog steeds niet het rekeningnummer ook met ze deel.
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
4g maakt niet uit.
Lette altijd op dat er niet het zelfde IP adres gebruikt werd.
Het rare is wij doen helemaal niets verkeerd.
Maar het systeem heeft gesproken. En that's it.
Lette altijd op dat er niet het zelfde IP adres gebruikt werd.
Het rare is wij doen helemaal niets verkeerd.
Maar het systeem heeft gesproken. En that's it.
-
- Been thanked: 1 time
bij mij was ook het account geblokkeerd, en aanvraag afgekeurd en dat van mijn nichtje ook. we doen samen boodschappen en scoupy zei dat we dezelfde bon instuurde. ik heb de bonnen allebei opgestuurd met een cirkel om het bonnummer. ik zei: als je naar de tijd op de bon kijkt hebben jullie gelijk maar je moet naar het bonnummer kijken, dat is uniek. het antwoord was: dat klopt, onze tip is om voortaan iets meer tijd tussen de 2 bonnen te laten komen zodat ze niet zoveel op elkaar lijken
mijn account is gelukkig nu weer actief, bon goedgekeurd maar dit is gewoon te belachelijk.

mijn account is gelukkig nu weer actief, bon goedgekeurd maar dit is gewoon te belachelijk.
Ik snap het niet helemaal
Hebben jullie zowel bij scoupy als woolstock een account?
Wij hebben namelijk alleen bij woolstock een account en geen problemen mee.
Ook vaak genoeg bonnen die bij wijze van in dezelfde minuut zijn afgerekend...
Hebben jullie zowel bij scoupy als woolstock een account?
Wij hebben namelijk alleen bij woolstock een account en geen problemen mee.
Ook vaak genoeg bonnen die bij wijze van in dezelfde minuut zijn afgerekend...
-
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 39 times
Heb gelukkig geen blokkade, maar waar ik bij app meerdere spins per week had heb ik nu met geluk 1. (er zijn maar zoveel cadeaukaarten die je kwijt kan en niemand wil bankgegevens delen om tegoed te krijgen) Blijkbaar is men op meerdere vlakken hun beleid aan het aanpassen.
- B2B
Met je account van woolsocks kan je ook bij scoupy inloggen. En andersom.
Het gaat bij mij om het vermoeden dat het om 1 persoon gaat.
Dat is niet zo. Maar ze geloven het niet.
Er zijn er meer die er nu last van hebben. Maar ze zijn niet voor reden vatbaar.
En reageren niet op de opmerking dat meerdere gezinsleden toch mee mogen doen.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Bij meerdere gezinsleden zou je toch ook andere inloggegevens hebben? Het gaat hun ook om het mailadres wat je gebruiktB2B schreef: ↑do 07 dec 2023, 06:58Met je account van woolsocks kan je ook bij scoupy inloggen. En andersom.
Er zijn er meer die er nu last van hebben. Maar ze zijn niet voor reden vatbaar.
-
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 4 times
Mijn vriend heeft ook een account woont elders maar dient wel vaak bij mij in. Mijn dochter heeft ook een account staat op het adres van haar vader maar ik dien vaak met mn eigen ipad voor haar in. Op mijn telefoon heb ik mijn eigen account. Ip adres is dus wel vaak hetzelfde. Maar onze achternamen zijn allemaal anders, mailadres, huisadres, iban ook.
Wij hebben overigens geen blokkade gehad gelukkig geen van ons.
Wij hebben overigens geen blokkade gehad gelukkig geen van ons.
- B2B
Nee iedereen heeft een eigen inlog en een eigen iban.Marry schreef: ↑do 07 dec 2023, 09:27Bij meerdere gezinsleden zou je toch ook andere inloggegevens hebben? Het gaat hun ook om het mailadres wat je gebruiktB2B schreef: ↑do 07 dec 2023, 06:58Met je account van woolsocks kan je ook bij scoupy inloggen. En andersom.
Ik ben inmiddels ook geblokkeerd
En dit is hun antwoord
Hallo, het systeem heeft ontdekt dat er meerdere accounts zijn gebruikt om de cashback te krijgen en dat is tegen onze servicevoorwaarden. Daarom is de account beveiligd. (vertaald)
En dit is hun antwoord
Hallo, het systeem heeft ontdekt dat er meerdere accounts zijn gebruikt om de cashback te krijgen en dat is tegen onze servicevoorwaarden. Daarom is de account beveiligd. (vertaald)