Always bij Scoupy en niet bij Highco

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Always bij Scoupy en niet bij Highco

Bericht door Marie-Louise »

Ik zie dat Always nu bij Scoupy staat niet gratis maar voor 1 en 2 euro.

Zou Highco te veel klachten hebben veroorzaakt ?🤔🤔
devlaas
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 31 okt 2014, 07:30

Re: Always bij Scoupy en niet bij Highco

Bericht door devlaas »

Heb deze bij de plus gekocht maar kan ze niet inleveren omdat deze bij specifieke winkels gekocht moeten worden hadden ze wel beter in de app mogen zetten normaal zie je dat op het voorscherm :(
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: Always bij Scoupy en niet bij Highco

Bericht door Shiven »

devlaas schreef: do 23 jul 2020, 11:03 Heb deze bij de plus gekocht maar kan ze niet inleveren omdat deze bij specifieke winkels gekocht moeten worden hadden ze wel beter in de app mogen zetten normaal zie je dat op het voorscherm :(
Scoupy: Waar kan ik dit product kopen?
Hieronder kun je de meest voorkomende verkooppunten van het actieproduct vinden. We kunnen helaas niet garanderen dat het product bij alle filialen in de schappen ligt. Winkels mogen zelf bepalen of zij het product opnemen in het assortiment. Let op: soms kan het zijn dat je het actieproduct moet kopen bij een specifieke winkelketen, ook al wordt dit product elders verkocht. Dit wordt altijd aangeven in de afbeelding van de actie én in de actievoorwaarden.
AH, Kruidvat, Jumbo, Etos.

Always Discreet inlegkruisjes: van €3,09 voor €1,-
https://scoupy.com/nl/geld-terug/always ... t=cashback
Always Discreet verband: van €4,10 voor €2,-
https://scoupy.com/nl/geld-terug/always ... t=cashback
Always Discreet broekjes: van €11,99 voor €5,-
https://scoupy.com/nl/geld-terug/always ... t=cashback
Laatst gewijzigd door Shiven op do 23 jul 2020, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Always bij Scoupy en niet bij Highco

Bericht door petra11 »

bij de voorwaarden staat alleen: gekocht bij een winkel in Nederland,
dus bij Plus gekocht is ook goed.
Daaronder staan emblemen van winkels waar ze waarschijnlijk wel in de schappen liggen, maar het is geen voorwaarde om ze daar te kopen.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: Always bij Scoupy en niet bij Highco

Bericht door Shiven »

Daarom ook niet akkoord gaan met afkeuring PLUS-kassabon door Scoupy.
Hebben geen recht van spreken.
petra11 schreef: do 23 jul 2020, 11:11 bij de voorwaarden staat alleen: gekocht bij een winkel in Nederland,
dus bij Plus gekocht is ook goed.
Daaronder staan emblemen van winkels waar ze waarschijnlijk wel in de schappen liggen, maar het is geen voorwaarde om ze daar te kopen.
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Always bij Scoupy en niet bij Highco

Bericht door Marie-Louise »

Shiven schreef: do 23 jul 2020, 11:14 Daarom ook niet akkoord gaan met afkeuring PLUS-kassabon door Scoupy.
Hebben geen recht van spreken.
petra11 schreef: do 23 jul 2020, 11:11 bij de voorwaarden staat alleen: gekocht bij een winkel in Nederland,
dus bij Plus gekocht is ook goed.
Daaronder staan emblemen van winkels waar ze waarschijnlijk wel in de schappen liggen, maar het is geen voorwaarde om ze daar te kopen.
Oei, dat zijn waarschijnlijk opstartproblemen 😂 het zal toch niet zo uit de hand lopen als bij Highco. Daar heb ik met verschillende acties meegedaan, en van de laatste keer mijn geld terug nooit gehad. Ze herkenden mijn rekeningnummer niet, terwijl het bij de eerdere acties geen probleem was. Na ongeveer 20 mails over en weer antwoorden ze niet meer, m.a.w. ze waren van me af.

Dat zal met Scoupy zeker niet gebeuren, die lossen het op als je gewoon in je recht staat.
Plaats reactie