scoupy speciaal voor jou haribo voor 50 cent

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

scoupy speciaal voor jou haribo voor 50 cent

Bericht door Florence »

HARIBO Favourites Mix 200 gram: van €1,59* voor €0,50 te kopen bij AH.

NB: mijn moeder heeft deze actie ook, dezelfde haribo maar zij moet hem bij JUMBO kopen!
let dus even goed op welke winkel er genoemd staat.

https://scoupy.com/nl/geld-terug/haribo ... t=cashback
Gebruikersavatar
SWNL
Berichten: 81
Lid geworden op: do 23 mar 2017, 18:50

Re: scoupy speciaal voor jou haribo voor 50 cent

Bericht door SWNL »

Bij mijn Jumbo hebben ze alle Haribo varianten behalve natuurlijk degene uit deze actie. Zelfs de favoritos. Maar die mogen niet. Mijn jumbo staat trouwens wel bij 'locatie' in de lijst ... zou het toch moeten hebben dan... dacht ik altijd...
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: scoupy speciaal voor jou haribo voor 50 cent

Bericht door Famke »

SWNL schreef: do 06 aug 2020, 19:54 Bij mijn Jumbo hebben ze alle Haribo varianten behalve natuurlijk degene uit deze actie. Zelfs de favoritos. Maar die mogen niet. Mijn jumbo staat trouwens wel bij 'locatie' in de lijst ... zou het toch moeten hebben dan... dacht ik altijd...
Dat is onjuist. Scoupy zet soms echt exclusieve locaties neer wat ook in de coupontekst staat dat het enkel daar mag en nergens anders. Bij Jumbo/AH excl ed is vaak met gewoon alle filialen opgenoemd of ze het hebben of niet. Ook gemerkt dat ze soms de winkel noemen die wel het merk wel heeft, maar niet het product en ook dat hun "database" niet wordt bijgewerkt daar ik heb gemerkt bij veranderingen (AH is al zeer geruime tijd bv Jumbo geworden), ook al meld je het hun.
Gebruikersavatar
SWNL
Berichten: 81
Lid geworden op: do 23 mar 2017, 18:50

Re: scoupy speciaal voor jou haribo voor 50 cent

Bericht door SWNL »

Famke schreef: do 06 aug 2020, 22:13
SWNL schreef: do 06 aug 2020, 19:54 Bij mijn Jumbo hebben ze alle Haribo varianten behalve natuurlijk degene uit deze actie. Zelfs de favoritos. Maar die mogen niet. Mijn jumbo staat trouwens wel bij 'locatie' in de lijst ... zou het toch moeten hebben dan... dacht ik altijd...
Dat is onjuist. Scoupy zet soms echt exclusieve locaties neer wat ook in de coupontekst staat dat het enkel daar mag en nergens anders. Bij Jumbo/AH excl ed is vaak met gewoon alle filialen opgenoemd of ze het hebben of niet. Ook gemerkt dat ze soms de winkel noemen die wel het merk wel heeft, maar niet het product en ook dat hun "database" niet wordt bijgewerkt daar ik heb gemerkt bij veranderingen (AH is al zeer geruime tijd bv Jumbo geworden), ook al meld je het hun.
Dank je, zoiets dacht ik al inderdaad!!
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: scoupy speciaal voor jou haribo voor 50 cent

Bericht door Florence »

nu ook een haribo te kopen bij Plus, Deen, Hoogvliet of Coop. voor 50 cent

https://scoupy.com/nl/geld-terug/haribo ... t=cashback
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: scoupy speciaal voor jou haribo voor 50 cent

Bericht door AmeGrunn »

Mocht hem eerst kopen waar ik wilde, en nu net nog bij de Plus.
Plaats reactie