Gratis Blue Band Broodtrommel

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Ellis
Berichten: 438
Lid geworden op: za 05 nov 2016, 00:28

Gratis Blue Band Broodtrommel

Bericht door Ellis »

Gratis Blue Band Broodtrommel Vraag gratis deze leuke broodtrommel van Blue Band aan.


https://www.blueband.com/nl-nl/back-to-school
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Gratis Blue Band Broodtrommel

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Dit blijkt ineens een win-actie te zijn.

Ik had mij hiervoor aangemeld, maar ik ontving vandaag een e-mail dat er 10 broodtrommels verloot worden:

Hi ...,

De vakantie is bijna gedaan, maar niet getreurd! De kinderen kijken er vast naar uit om weer naar school te gaan. Eindelijk je verjaardags­traktatie kunnen uitdelen en weer elke middag iets lekkers in je broodtrommel vinden (nog geen broodtrommel? Win er eentje van Blue Band!): met jouw hulp (en de onze) wordt die eerste schooldag leuker dan ooit.
Maak jij een van onze verrassende broodtrommelrecepten voor de eerste schooldag van je kind? Of kan er niks tippen aan een boterham met kaas? Deel een foto van de lunch die jij je kind meegeeft op de eerste schooldag en win 1 van de 10 superleuke broodtrommels van Blue Band.


Ik heb even een stukje uit de (nieuwe?) voorwaarden hieronder gezet:

VOORWAARDEN BLUE BAND BACK TO SCHOOL BROODTROMMELACTIE (14 AUGUSTUS – 4 SEPTEMBER 2020)
Deze voorwaarden zijn van toepassing op de Blue Band ‘Back to school broodtrommelactie’, hierna te noemen: ‘actie’, die wordt georganiseerd door Upfield Nederland BV, gevestigd te Rotterdam aan de Nassaukade 3, hierna te noemen: ‘Upfield’.

Hoe en wanneer kan je meedoen?
1. Deze actie loopt van 14 augustus t/m 4 september 2020.
2. Hoe kan je meedoen?
a. Maak op de eerste schooldag een overheerlijke broodtrommel voor je kind: laat je inspireren door onze makkelijke lunchtrommelrecepten of bedenk je eigen creatie.
b. Deel een foto van je broodtrommel op Facebook of Instagram tussen 14 augustus en 4 september met de hashtag #lekkernaarschool.
c. Alle 10 winnaars worden per loting gekozen en in de week na de actieperiode bekend gemaakt via de Blue Band Facebook & Instagram pagina.
d. Er kan niet over de uitslag worden gecorrespondeerd.

Op de website staat echter nog steeds: "Schrijf je in voor de nieuwsbrief door hieronder je gegevens in te vullen en krijg gratis een Blue Band broodtrommel thuisgestuurd!"
Raar hoor dit.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Gratis Blue Band Broodtrommel

Bericht door Marry »

Ik denk dat het een dubbele actie is:
1. inschrijven voor de nieuwsbrief via de link
2. Mensen die de nieuwsbrief al krijgen kunnen een broodtrommel winnen

Zeeuwsmeisje schreef: vr 14 aug 2020, 17:41 Dit blijkt ineens een win-actie te zijn.

Ik had mij hiervoor aangemeld, maar ik ontving vandaag een e-mail dat er 10 broodtrommels verloot worden:

Hi ...,

De vakantie is bijna gedaan, maar niet getreurd! De kinderen kijken er vast naar uit om weer naar school te gaan. Eindelijk je verjaardags­traktatie kunnen uitdelen en weer elke middag iets lekkers in je broodtrommel vinden (nog geen broodtrommel? Win er eentje van Blue Band!): met jouw hulp (en de onze) wordt die eerste schooldag leuker dan ooit.
Maak jij een van onze verrassende broodtrommelrecepten voor de eerste schooldag van je kind? Of kan er niks tippen aan een boterham met kaas? Deel een foto van de lunch die jij je kind meegeeft op de eerste schooldag en win 1 van de 10 superleuke broodtrommels van Blue Band.


Ik heb even een stukje uit de (nieuwe?) voorwaarden hieronder gezet:

VOORWAARDEN BLUE BAND BACK TO SCHOOL BROODTROMMELACTIE (14 AUGUSTUS – 4 SEPTEMBER 2020)
Deze voorwaarden zijn van toepassing op de Blue Band ‘Back to school broodtrommelactie’, hierna te noemen: ‘actie’, die wordt georganiseerd door Upfield Nederland BV, gevestigd te Rotterdam aan de Nassaukade 3, hierna te noemen: ‘Upfield’.

Hoe en wanneer kan je meedoen?
1. Deze actie loopt van 14 augustus t/m 4 september 2020.
2. Hoe kan je meedoen?
a. Maak op de eerste schooldag een overheerlijke broodtrommel voor je kind: laat je inspireren door onze makkelijke lunchtrommelrecepten of bedenk je eigen creatie.
b. Deel een foto van je broodtrommel op Facebook of Instagram tussen 14 augustus en 4 september met de hashtag #lekkernaarschool.
c. Alle 10 winnaars worden per loting gekozen en in de week na de actieperiode bekend gemaakt via de Blue Band Facebook & Instagram pagina.
d. Er kan niet over de uitslag worden gecorrespondeerd.

Op de website staat echter nog steeds: "Schrijf je in voor de nieuwsbrief door hieronder je gegevens in te vullen en krijg gratis een Blue Band broodtrommel thuisgestuurd!"
Raar hoor dit.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Gratis Blue Band Broodtrommel

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Marry schreef: vr 14 aug 2020, 17:47 Ik denk dat het een dubbele actie is:
1. inschrijven voor de nieuwsbrief via de link
2. Mensen die de nieuwsbrief al krijgen kunnen een broodtrommel winnen
Hmm, dat kan natuurlijk het geval zijn. Wel gek dan dat ze dat dan niet even in het mailtje vermelden.
Ik wacht het (broodtrommeltje) wel af :)
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Gratis Blue Band Broodtrommel

Bericht door Zeeuwsmeisje »

De scholen zijn alweer begonnen, maar helaas nog geen broodtrommel mogen ontvangen.
Heeft iemand dit broodtrommeltje eigenlijk al ontvangen?
Amber
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 17 apr 2017, 08:23

Re: Gratis Blue Band Broodtrommel

Bericht door Amber »

Nee hier niet
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Gratis Blue Band Broodtrommel

Bericht door kuikentje »

Net door de brievenbus ontvangen! Dacht eerst reclame oid maar hij zat er opengevouwen in :D
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Gratis Blue Band Broodtrommel

Bericht door Zeeuwsmeisje »

kuikentje schreef: wo 02 sep 2020, 15:56 Net door de brievenbus ontvangen! Dacht eerst reclame oid maar hij zat er opengevouwen in :D
Ja! Ik heb 'm vandaag ook door de brievenbus ontvangen. Fijn trommeltje :)
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: Gratis Blue Band Broodtrommel

Bericht door K'tje »

Wel aangevraagd, niet ontvangen.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Gratis Blue Band Broodtrommel

Bericht door petra11 »

ik heb hem ook niet gekregen
en was vrij snel met aanvragen.....
Plaats reactie