OT gratis punten sparen bij specifieke produkten van Jumbo

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

OT gratis punten sparen bij specifieke produkten van Jumbo

Bericht door Jacky's »

Bij mij worden niet altijd de punten bijgeschreven bij aankoop van de gespecificeerde Jumbo's extra's producten.

Vraag: Zijn er onder jullie ook klanten van Jumbo die dit herkennen?



Natuurlijk heb ik alle mogelijkheden nagegaan waardoor het evt. fout kan gaan zoals te snel scannen, nee dus, je ziet het groen oplichten en hoort het geluid.
Het personeel kan ook meteen zien of ik zegels/bon wil of niet, dus daar kan het niet aan liggen. Het probleem wordt nu doorgestuurd naar de afdeling
welke verantwoordelijk is voor de kassasoftware.
Maak al screenshots van de producten en van de communicatie tussen mij en klantenservice.

Punt is : beloven is waarmaken. Niets beloofd, niets waar te maken.
hanne
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 05 mar 2017, 14:09

Re: OT gratis punten sparen bij specifieke produkten van Jumbo

Bericht door hanne »

Ik herken het bij een bepaald soort eieren, waarbij nooit punten worden bijgeschreven. Terwijl alle eieren zouden meedoen. Bij de servicebalie willen ze de punten wel handmatig bijschrijven. Hun verklaring: die eieren staan niet in hun automatische landelijke systeem, omdat ze van een lokale boer komen.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: OT gratis punten sparen bij specifieke produkten van Jumbo

Bericht door liamito »

hanne schreef: vr 18 sep 2020, 23:19 Ik herken het bij een bepaald soort eieren, waarbij nooit punten worden bijgeschreven. Terwijl alle eieren zouden meedoen. Bij de servicebalie willen ze de punten wel handmatig bijschrijven. Hun verklaring: die eieren staan niet in hun automatische landelijke systeem, omdat ze van een lokale boer komen.
Grappig, mij is ooit gezegd dat lokale producten gewoon niet meedoen.
margreetK
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:03

Re: OT gratis punten sparen bij specifieke produkten van Jumbo

Bericht door margreetK »

het is mij tot nu toe ook elke keer gebeurt dat er punten te weinig bij geschreven worden, dit wordt altijd opgelost bij de service balie, bij de ene winkel wat soepeler dan bij de andere, het blijft altijd goed opletten
volgens mij ligt het probleem bij degene die het op het hoofdkantoor, of waar dan ook, in de kassa's zet, komt er tenslotte niet vanzelf in
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: OT gratis punten sparen bij specifieke produkten van Jumbo

Bericht door Jacky's »

dank voor jullie reactie's, verhelderend, :D
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: OT gratis punten sparen bij specifieke produkten van Jumbo

Bericht door Florence »

Waar kan ik vinden bij welke producten ik punten krijg? Ik krijg nl. Nooit punten. Heb afgelopen weekend ook o.a. Eieren gekocht maar geen punten gekregen.
margreetK
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:03

Re: OT gratis punten sparen bij specifieke produkten van Jumbo

Bericht door margreetK »

Florence schreef: di 22 sep 2020, 18:14 Waar kan ik vinden bij welke producten ik punten krijg? Ik krijg nl. Nooit punten. Heb afgelopen weekend ook o.a. Eieren gekocht maar geen punten gekregen.
je moet de jumbo extra's pas hebben of de app
je krijgt mail of je kunt het in de app zien, maar het schijnt wel dat de persoonlijke producten niet allemaal hetzelfde zijn bij iedereen, ikzelf heb ook geen eieren
elke 14 dagen nieuw voor jou persoonlijk
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: OT gratis punten sparen bij specifieke produkten van Jumbo

Bericht door Miranda »

Florence schreef: di 22 sep 2020, 18:14 Waar kan ik vinden bij welke producten ik punten krijg? Ik krijg nl. Nooit punten. Heb afgelopen weekend ook o.a. Eieren gekocht maar geen punten gekregen.
Ik dacht eerst ook dat je altijd punten kreeg als je hem liet scannen bij je boodschappen. Echter dat is blijkbaar helemaal niet zo ik heb nog nooit punten gehad. Blijkbaar is het slechts op een paar producten dat je punten krijgt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat dus niet meer bijhoudt waar ik wel of niet punten bij krijg want ik haal wat ik nodig heb en ik check ook niet meer want ik krijg er blijkbaar toch geen punten bij. Ik vind het maar een raar systeem. Dat is bij Kruidvat bv beter geregeld.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: OT gratis punten sparen bij specifieke produkten van Jumbo

Bericht door petra11 »

ja, bij Jumbo punten sparen is niet bij te houden op welk product je punten krijgt,
maar ik kijk af en toe hoeveel punten ik heb.
Dan doe je soms voor veel geld boodschappen en heb je geen of bijna geen punten.
Andere keer, als je weinig gekocht hebt, heb je misschien geluk en veel punten omdat op een bepaald product veel punten zitten.

Ik vind het systeem van Jan Linders fijner.
He totaalbedrag van de kassabon is het aantal punten.
50,00 betaald dan 50 punten, 2,00 betaald, dan 2 punten.
en elke paar weken een ander product dat je kan aanschaffen met de punten.
Soms is het iets wat je niet wilt, een andere keer een product waar je wat mee kan.
En je mag elke keer als je er komt, 1x dat gratis product op punten mee nemen.
Iwan1976
Berichten: 190
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 16:01

Re: OT gratis punten sparen bij specifieke produkten van Jumbo

Bericht door Iwan1976 »

petra11 schreef: wo 23 sep 2020, 11:17 ja, bij Jumbo punten sparen is niet bij te houden op welk product je punten krijgt,
maar ik kijk af en toe hoeveel punten ik heb.
Dan doe je soms voor veel geld boodschappen en heb je geen of bijna geen punten.
Andere keer, als je weinig gekocht hebt, heb je misschien geluk en veel punten omdat op een bepaald product veel punten zitten.

Ik vind het systeem van Jan Linders fijner.
He totaalbedrag van de kassabon is het aantal punten.
50,00 betaald dan 50 punten, 2,00 betaald, dan 2 punten.
en elke paar weken een ander product dat je kan aanschaffen met de punten.
Soms is het iets wat je niet wilt, een andere keer een product waar je wat mee kan.
En je mag elke keer als je er komt, 1x dat gratis product op punten mee nemen.
Dat kan niet meer. Je kunt nog maar 1x per Liefhebberspas een bepaald gratis artikel krijgen. Je zit dus met een berg ongebruikte punten. De dame achter de kassa baalde er ook van.
Plaats reactie