2+1 gratis bij AH div. merken + bol.com cadeaukaart van 5,00

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Annett

Re: 2+1 gratis bij AH div. merken + bol.com cadeaukaart van 5,00

Bericht door Annett » do 22 okt 2020, 15:22

Estherp schreef:
do 22 okt 2020, 07:29
Helaas bij mij mis gegaan. Wel een bevestiging gehad van juist aanmelding, maar daarna.... niets meer. Nog 2x een mail naar info-emailadres gestuurd.... helemaal niets. Telefoonnummer opgezocht.... krijg een melding dat het nummer niet in gebruik is :( Wat is dit voor bedrijf???? Heeft iemand een alternatief emailadres/ emailadres of een suggestie waar ik het nog kan proberen?? :?
Bij mij kwam één bon in de spam terecht, maar dat heb je zeker al gecontroleerd....

Het is een actie van Procter & Gamble:
Wel verschillende telefoonnummers op de actiepagina te vinden onder actievoorwaarden en bij veelgestelde vragen...

Waar kan ik terecht met vragen en/of opmerkingen over de actie? Er is mij iets niet duidelijk.
Vragen over de actie kun je stellen via de contactpagina of per telefoon via 0900-3733367 (gebruikelijke gesprekskosten). Je krijgt binnen 3 werkdagen een reactie.

Als je vragen hebt over deze actie of over je deelname dan kun je contact opnemen via de contactpagina of via telefoonnummer 033-2542120 (normale gesprekskosten).

Op uiterlijk 30 november 2020 worden de gegevens van alle deelnemers geanonimiseerd, heb je nog vragen die betrekking hebben op deze actie of jouw deelname? Stel deze dan voor 30 november 2020, na deze datum kunnen we je helaas niet meer helpen en vervalt je recht op een cadeaukaart.
0 x

Huubskeee

Re: 2+1 gratis bij AH div. merken + bol.com cadeaukaart van 5,00

Bericht door Huubskeee » vr 23 okt 2020, 11:26

Bij mij is inmiddels alles uitbetaald, geweldige actie dit. Ga volgende keer zeker weer meedoen, 540 euro aan Dreft met geld toe.
0 x

Plaats reactie