Gratis Cif Pro Formula Schoonmaakpakket t.w.v. € 25,-

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Gratis Cif Pro Formula Schoonmaakpakket t.w.v. € 25,-

Bericht door Lois »

Cash Back Deal

Koop nu een schoonmaakpakket voor € 25,00 (24,94 om precies te zijn) en ontvang het gehele aankoopbedrag retour!
In dit pakket zit: Glorix Pro Formula 1 liter, Cif Pro Formula Keuken / Desinfectie 2 liter, Cif Pro Formula Ontvetter Spray 750 ml en Cif Pro Formula Schuurcreme 2 liter.

Hoe werkt deze actie:

Koop tijdens de actieperiode een Cif Pro Formula Schoonmaakpakket t.w.v € 25,00
Ga naar de actiepagina (folder in het pakket) https://actieproformula.com/nl/cashback/
Vul daar uw gegevens in en maak een foto van de aankoopfactuur. (duurt 1 minuut)
Uw volledige aankoopbedrag € 25,00 wordt op uw rekening terug gestort.

Voorwaarden

Iedereen mag een pakket aanschaffen per adres / rekeningnummer

Wees er snel bij want op=op

https://www.gooisepapierhandel.nl/websh ... back-deal/
Groetjes, Lois
Amber
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 17 apr 2017, 08:23

Re: Gratis Cif Pro Formula Schoonmaakpakket t.w.v. € 25,-

Bericht door Amber »

Heeft er al iemand meegedaan? Ik merk dat ik niet zo goed durf, het voelt zo 'te goed om waar te zijn'. Weet ook niet precies waarom want bij scoupy heb ik aan losse producten intussen echt wel vele malen meer teruggekregen. Maar toch, nog nooit zo een heel pakket in een keer.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Gratis Cif Pro Formula Schoonmaakpakket t.w.v. € 25,-

Bericht door Miranda »

Amber schreef: di 22 sep 2020, 16:43 Heeft er al iemand meegedaan? Ik merk dat ik niet zo goed durf, het voelt zo 'te goed om waar te zijn'. Weet ook niet precies waarom want bij scoupy heb ik aan losse producten intussen echt wel vele malen meer teruggekregen. Maar toch, nog nooit zo een heel pakket in een keer.
Ik durf het ook niet aan...!

In de voorwaarden staat:
7517913: Cif Pro Formula Ontvetter 750 ml
100856436: Cif Pro Formula Ontvetter 5 L
7517877: Cif Pro Formula 2in1 Desinfecterende Keukenreiniger 2 L
100837501: Sun Pro Formula 2in1 Vloeibaar Vaatwasmiddel 5 L
100861231: Cif Pro Formula Cream Original Schuurmiddel 2 L
7510831: Sun Pro Formula Bierglasreiniger 1 L (krimp van 2)
101102676: Glorix Pro Formula Toiletreiniger Dikke Bleek Original 1L
Iedere deelnemer mag 1 product van bovenstaande lijst kopen en cashback claimen

1 product is geen 1 heel pakket met van alles ook al hebben ze het wel ook over een bedrag van 25 euro maar ik vind het een enorm bedrag voor die paar producten en een enorm risico om de gok te nemen om eerlijk te zijn.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Gratis Cif Pro Formula Schoonmaakpakket t.w.v. € 25,-

Bericht door petra11 »

ik las ook dat je geld terug krijgt van een pakket
maar volgens mij staat er verderop ergens dat je maar van 1 product geld terug krijgt.
even alles lezen.
Omdat ik het ook niet aandurf, weet ik het niet zeker meer....
maar het zijn grote flessen, dus ik kan me voorstellen dat het om 1 product gaat wat 25,00 kost.
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: Gratis Cif Pro Formula Schoonmaakpakket t.w.v. € 25,-

Bericht door Florence »

Het is inderdaad onduidelijk in de voorwaarden of je alle genoemde producten 1 x mag kopen of 1 product uit de hele lijst. Maar er staat volgens mij niets bij dat 25 euro per fles kost, dus het eerste lijkt mij het meest logisch. Als je de gok te groot vindt, kun je natuurlijk ook 1 of 2 producten kopen, Maar dan krijg je ook minder terugbetaald.
Een paar jaar geleden was er een actie van wasmiddelen, ik meen via scoupy maar kan ook rechtstreeks van de fabrikant geweest zijn dat je iets van 6 wasmiddelen en wasverzachters mocht kopen in 1 x en dat heb ik toen gedaan en dat was over de 30 euro en is keurig teurgbetaald.

Wat ik niet snap is wat die gooise papierhandel ermee te maken heeft. Moet je daar dat pakket kopen of kan het ook gewoon bij appie. En waarom zit er een folder over de actie in dat pakket det bij hun 20,61 kost en geen 25 euro terwijl de website om je claim in te dienen gewoon op internet staat.
Ofwel: is het een actie van cif of van die gooise papierhandel.
Waarom doet een papierhandel uberhaupt een geldterugactie met schoonmaakmiddelen.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Gratis Cif Pro Formula Schoonmaakpakket t.w.v. € 25,-

Bericht door petra11 »

ik vind het maar twijfelachtig en doe niet mee.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Gratis Cif Pro Formula Schoonmaakpakket t.w.v. € 25,-

Bericht door Marry »

Florence schreef: di 22 sep 2020, 17:23 Het is inderdaad onduidelijk in de voorwaarden of je alle genoemde producten 1 x mag kopen of 1 product uit de hele lijst. Maar er staat volgens mij niets bij dat 25 euro per fles kost, dus het eerste lijkt mij het meest logisch. Als je de gok te groot vindt, kun je natuurlijk ook 1 of 2 producten kopen, Maar dan krijg je ook minder terugbetaald.
Een paar jaar geleden was er een actie van wasmiddelen, ik meen via scoupy maar kan ook rechtstreeks van de fabrikant geweest zijn dat je iets van 6 wasmiddelen en wasverzachters mocht kopen in 1 x en dat heb ik toen gedaan en dat was over de 30 euro en is keurig teurgbetaald.

Wat ik niet snap is wat die gooise papierhandel ermee te maken heeft. Moet je daar dat pakket kopen of kan het ook gewoon bij appie. En waarom zit er een folder over de actie in dat pakket det bij hun 20,61 kost en geen 25 euro terwijl de website om je claim in te dienen gewoon op internet staat.
Ofwel: is het een actie van cif of van die gooise papierhandel.
Waarom doet een papierhandel uberhaupt een geldterugactie met schoonmaakmiddelen.
Je moet het pakket kopen bij de Gooische papierhandel, pakketten zijn inmiddels uitverkocht.
Je kunt dus niet zomaar een of twee flessen kopen bij AH/Jumbo/Plus
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Gratis Cif Pro Formula Schoonmaakpakket t.w.v. € 25,-

Bericht door Miranda »

Marry schreef: di 22 sep 2020, 17:53
Florence schreef: di 22 sep 2020, 17:23 Het is inderdaad onduidelijk in de voorwaarden of je alle genoemde producten 1 x mag kopen of 1 product uit de hele lijst. Maar er staat volgens mij niets bij dat 25 euro per fles kost, dus het eerste lijkt mij het meest logisch. Als je de gok te groot vindt, kun je natuurlijk ook 1 of 2 producten kopen, Maar dan krijg je ook minder terugbetaald.
Een paar jaar geleden was er een actie van wasmiddelen, ik meen via scoupy maar kan ook rechtstreeks van de fabrikant geweest zijn dat je iets van 6 wasmiddelen en wasverzachters mocht kopen in 1 x en dat heb ik toen gedaan en dat was over de 30 euro en is keurig teurgbetaald.

Wat ik niet snap is wat die gooise papierhandel ermee te maken heeft. Moet je daar dat pakket kopen of kan het ook gewoon bij appie. En waarom zit er een folder over de actie in dat pakket det bij hun 20,61 kost en geen 25 euro terwijl de website om je claim in te dienen gewoon op internet staat.
Ofwel: is het een actie van cif of van die gooise papierhandel.
Waarom doet een papierhandel uberhaupt een geldterugactie met schoonmaakmiddelen.
Je moet het pakket kopen bij de Gooische papierhandel, pakketten zijn inmiddels uitverkocht.
Je kunt dus niet zomaar een of twee flessen kopen bij AH/Jumbo/Plus
In het pakket zitten 4 van die artikelen maar er staat wel duidelijk dat je maar van 1 product zoals genoemd het geld terug krijgt. Ik zie nergens in de voorwaarden dat je van dat hele pakket het geld terug krijgt. Alleen op de site van die Gooische papierhandel zelf. Maar niet op de site waar je werkelijk je geld terug moet vragen. Ik heb het dus maar niet besteld.
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Gratis Cif Pro Formula Schoonmaakpakket t.w.v. € 25,-

Bericht door kuikentje »

Al die spullen zijn veeeel goedkoper van bijv huismerken dus mij de stress niet waard :) en dan nog een maand wachten of het wel of niet gelukt is
Famke
Berichten: 4691
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Gratis Cif Pro Formula Schoonmaakpakket t.w.v. € 25,-

Bericht door Famke »

Ik durf het ook niet aan. Niet duidelijk of je echt alles vergoed krijgt en wie uitkerende partij is. Straks is het High Co :shock: . Laatste keer was al erg genoeg met dat bedrijf.
Plaats reactie