Pagina 2 van 3

Re: Probeer Parodontax 14 dagen of vraag je geld terug

Geplaatst: vr 16 okt 2020, 19:35
door feedbacknl
werkt prima op een windows 10 laptop

Re: Probeer Parodontax 14 dagen of vraag je geld terug

Geplaatst: ma 19 okt 2020, 09:39
door Marie-Louise
ikka schreef: do 15 okt 2020, 18:42 Ik schreef onderstaande:
Indien het niet lukt om je aan te melden via het aanmeldformulier, stuur dan alle informatie (naam, e-mailadres, IBAN, datum van aanschaf en foto van de kassabon)

Gegevens van mij en
datum van aanschaf
Paradontax Original 75ml
Ik ervaar geen fris en schoon gevoel
10.10 ingediend vandaag 19.10 geld op rekening. Supersnel.

Re: Probeer Parodontax 14 dagen of vraag je geld terug

Geplaatst: vr 23 okt 2020, 14:22
door ikka
Inzenden ging vorige week goed. Verkeerd formaat foto gebruikt.

Nu net weer een mail.
Ik heb hierop net onderstaande mail gestuurd als antwoord:

Sorry, maar dit is toch echt anti-reclame voor jullie.
Ik deed alleen maar mee aan de 14 dagen niet goed geld terug actie.
Ik kon het formulier destijds niet verzenden. Er stond een mailadres op de site als het inzenden niet zou lukken en meer is er niet gaande!
Dit heb ik ook al eerder uitgelegd.


Mail vandaag van hen. ( Ook nog verkeerde naam als aanhef)
Edit, nu net nog een andere mail maar nu met goede aanhef. Maar geen inhoudelijke reactie op mijn 2 eerdere mails.
Verspilde moeite aan zo'n bedrijf. :roll:

Deze brief is bedoeld om een recent gemelde ervaring op te volgen Tijdens het gebruik van Parodontax original (Sodium Fluoride, Herbs, Sodium Bicarbonate). Wij danken u voor het feit dat u dit onder onze aandacht gebracht hebt.



In het belang van de veiligheid van de patiënt, is het heel belangrijk voor GlaxoSmithKline om zoveel mogelijk informatie te verkrijgen over meldingen van menselijke veiligheidsinformatie. Voor een beter begrip van de situatie, die u hebt gemeld, willen we graag uw toestemming vragen om rechtstreeks informatie te verkrijgen van de behandelend arts of andere zorgverlener. Vul het bijgevoegde formulier “Machtiging om contact op te nemen met de arts” in en stuur het ons zo spoedig terug via e-mail, of in de bijgevoegde gefrankeerde envelop indien voorzien.



Mocht u ons bovendien van een update over de ervaren bijwerkingen willen voorzien, vul dan het formulier over bijwerkingen van Consumer Healthcare in waaronder het lot- of batchnummer voor het product, indien beschikbaar.



Aanvullende informatie over deze casus kan ons helpen om de veiligheid van het product te blijven controleren en evalueren en om aan onze verantwoordelijkheden tegenover de regelgevende instanties te voldoen.



Hartelijk dank voor uw medewerking.



Hoogachtend,



GSK Safety



Bijlagen: Formulier Machtiging om contact op te nemen met de arts (2)

Formulier over ervaren van bijwerkingen van Consumer Healthcare (2)

Re: Probeer Parodontax 14 dagen of vraag je geld terug

Geplaatst: vr 23 okt 2020, 15:46
door egni
Zijn er ook mensen die zonder deze rompslomp uitbetaling hebben kunnen krijgen?

Re: Probeer Parodontax 14 dagen of vraag je geld terug

Geplaatst: vr 23 okt 2020, 16:10
door Anircha
egni schreef: vr 23 okt 2020, 15:46 Zijn er ook mensen die zonder deze rompslomp uitbetaling hebben kunnen krijgen?
Jazeker! No problem

Re: Probeer Parodontax 14 dagen of vraag je geld terug

Geplaatst: vr 23 okt 2020, 16:57
door Lia
Ik wacht al 2 weken op een goedkeuring.
Ik heb alleen een mail gehad dat ze het ontvangen hebben.
Maandag een mail gestuurd of ze de kassabon al goedgekeurd hebben,maar geen reactie erop.

Ik ga toch echt niet mijn medisch dossier aan ze voorleggen.
Dat is te gek voor woorden,het gaat om tandpasta!

Re: Probeer Parodontax 14 dagen of vraag je geld terug

Geplaatst: ma 26 okt 2020, 13:25
door Lia
Net een mail van ze ontvangen.
Ze kunnen mijn gegevens niet vinden.
Of ik wel meegedaan heb??
Dus maar weer gemaild dat ik wel een bevestigingsmail gehad heb van ze.
Wat een bedrijf :ugeek:

Re: Probeer Parodontax 14 dagen of vraag je geld terug

Geplaatst: ma 26 okt 2020, 20:08
door anja61
Ik denk dat de mail om verzoek om informatie een standaard e-mail is, die ze sturen naar aanleiding van een klacht over het product.
En omdat het bij dit bedrijf vaak een medisch hulpmiddel betreft, hebben ze al die informatie nodig waar ze om vragen.
Op een gegeven moment is ook het e-mailadres aangepast voor vragen over de geld-terug-actie.

Daarbij is er ook nog een verschil of je niet tevreden bent over het product, een 'echte' serieuze ernstige klacht hebt of gewoon gratis tandpasta wilt.

Enfin, ik heb na mijn aanvraag binnen een paar dagen € 4.99 ontvangen.

Re: Probeer Parodontax 14 dagen of vraag je geld terug

Geplaatst: ma 26 okt 2020, 20:52
door egni
anja61 schreef: ma 26 okt 2020, 20:08 Ik denk dat de mail om verzoek om informatie een standaard e-mail is, die ze sturen naar aanleiding van een klacht over het product.
En omdat het bij dit bedrijf vaak een medisch hulpmiddel betreft, hebben ze al die informatie nodig waar ze om vragen.
Op een gegeven moment is ook het e-mailadres aangepast voor vragen over de geld-terug-actie.

Daarbij is er ook nog een verschil of je niet tevreden bent over het product, een 'echte' serieuze ernstige klacht hebt of gewoon gratis tandpasta wilt.

Enfin, ik heb na mijn aanvraag binnen een paar dagen € 4.99 ontvangen.

Dank voor je berciht.
Mag ik vragen wat jij dan voor reactie hebt gestuurd? Had je ook een klacht of gaf jij aan niet tevreden te zijn? Ik vroeg me af hoeveel persoonlijke details je moet geven.

Re: Probeer Parodontax 14 dagen of vraag je geld terug

Geplaatst: ma 26 okt 2020, 22:50
door anja61
Ik had vrij direct na de aanschaf het formulier om teruggave ingevuld.
Ik ontving een ontvangstbevestiging (via nl.consumer-relations@gsk.com) maar kort daarna een e-mail (via Parodontax14dagen@wearebarracuda.com)met de navolgende tekst:
Beste mevrouw/meneer,
Recentelijk heeft u via de Parodontax 14 Dagen website een aanvraag voor terugbetaling ingediend. We hebben deze aanvraag gecontroleerd en helaas geconstateerd dat deze aanvraag niet voldoet aan de actievoorwaarden. Daarom kunnen we uw aanvraag niet verder in behandeling nemen.
Één van de actievoorwaarden is dat u Parodontax 14 dagen probeert. Mocht u dan nog niet tevreden zijn, dan kunt u (na 14 dagen) uw geld terugvragen.
Kortom bent u 14 dagen na uw aankoop niet tevreden over Parodontax, dan kunt u op de website een nieuwe aanvraag indienen. Voor meer informatie over de actievoorwaarden, deelnemende winkels en het aanmeldingsformulier verwijzen we u graag door naar onze website: https://14dagen.parodontax.nl/ .


Ik heb toen ná de termijn van veertien dagen het formulier opnieuw ingevuld en opgestuurd.

Ter info nog:
Heb je nog vragen omtrent de 14 dagen test, dan kun je een mail sturen naar parodontax14dagen@wearebarracuda.com. We streven ernaar om vragen binnen 24 uur te beantwoorden.

Meer informatie of een bijwerking melden? Kijk voor meer informatie op www.parodontax.nl/faqs. Wil je een bijwerking van een van onze producten melden, dan kun je ons bereiken op 0800-4090005 van maandag t/m vrijdag tussen 09.00-18.00 uur of stuur een mail naar
nl.consumer-relations@gsk.com, zodat we je persoonlijk kunnen helpen.