Tip scoupy filter(OT)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Tip scoupy filter(OT)

Bericht door greetje11 »

Mag deze post niet , dan maar verwijderen .
Ik heb vandaag ontdekt dat je in de scoupyapp filters uit kunt zetten.
Rechts boven staan 2 tekentjes , 1 ervan is t filter.
Ik krijg alleen maar dierenvoer ( heb ik niet)
En baby acties , 66 jaar, dus niet echt aan de orde. :o :?
Misschien hadden jullie t al ontdekt.
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: Tip scoupy filter

Bericht door R.W. »

Kan je misschien dmv een foto laten zien waar je dit kan doen? Ik zie het op mijn telefoon niet en ook niet op mijn laptop :?:
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Tip scoupy filter

Bericht door greetje11 »

R.W. schreef: vr 30 okt 2020, 15:19 Kan je misschien dmv een foto laten zien waar je dit kan doen? Ik zie het op mijn telefoon niet en ook niet op mijn laptop :?:
Staat bij mij gewoon rechtsboven in de scoupy app.
Geen idee hoe ik hier een foto kan plaatsen.
Update gemist?
dizzy
Berichten: 31
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:25

Re: Tip scoupy filter

Bericht door dizzy »

Het zit boven de blauwe balk "snel naar scoupysparen"helemaal rechts op je scherm, in dezelfde balk als cashback, sparen, folders en deals
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Tip scoupy filter(OT)

Bericht door Miranda »

Klopt er staat ook onder filter. Je kan ook supermarkten weg filteren waar je nooit komt.

Jammer dat je alleen huisdieren algemeen kan weg filteren wij hebben katten maar ik kan dus niet honden weg filteren.

En jammer dat je niet baby kan wegfilteren er staat alleen kinderen en ja ik heb wel een kind al is die al 15 dus misschien toch maar weg filteren. Ik twijfel.
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: Tip scoupy filter

Bericht door R.W. »

greetje11 schreef: vr 30 okt 2020, 15:45
R.W. schreef: vr 30 okt 2020, 15:19 Kan je misschien dmv een foto laten zien waar je dit kan doen? Ik zie het op mijn telefoon niet en ook niet op mijn laptop :?:
Staat bij mij gewoon rechtsboven in de scoupy app.
Geen idee hoe ik hier een foto kan plaatsen.
Update gemist?
Ik heb het inderdaad gevonden! Moest eerst de update doen :oops:
Gebruikersavatar
SWNL
Berichten: 81
Lid geworden op: do 23 mar 2017, 18:50

Re: Tip scoupy filter(OT)

Bericht door SWNL »

Je kunt in de app ook op elke aanbieding die je niet wilt (zien), ietsje langer drukken, dan zie je een oog met streep erdoor. Als je nog een keer klikt 'verdwijnt' de aanbieding uit het overzicht.

Wil je alsnog je verborgen aanbiedingen zien, of terughalen, scroll (ga) dan helemaal naar beneden. Dan klik je op "show all hidden coupons" (ik heb instelling op engels dus in NL zal er iets van "laat alle verborgen coupons zien" staan
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Tip scoupy filter(OT)

Bericht door greetje11 »

SWNL schreef: za 31 okt 2020, 13:50 Je kunt in de app ook op elke aanbieding die je niet wilt (zien), ietsje langer drukken, dan zie je een oog met streep erdoor. Als je nog een keer klikt 'verdwijnt' de aanbieding uit het overzicht.

Wil je alsnog je verborgen aanbiedingen zien, of terughalen, scroll (ga) dan helemaal naar beneden. Dan klik je op "show all hidden coupons" (ik heb instelling op engels dus in NL zal er iets van "laat alle verborgen coupons zien" staan
Dat klopt, Maar dan krijg je alsnog dierenvoer aanbiedingen, terwijl je geen dieren hebt
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Tip scoupy filter(OT)

Bericht door Miranda »

greetje11 schreef: za 31 okt 2020, 15:23
SWNL schreef: za 31 okt 2020, 13:50 Je kunt in de app ook op elke aanbieding die je niet wilt (zien), ietsje langer drukken, dan zie je een oog met streep erdoor. Als je nog een keer klikt 'verdwijnt' de aanbieding uit het overzicht.

Wil je alsnog je verborgen aanbiedingen zien, of terughalen, scroll (ga) dan helemaal naar beneden. Dan klik je op "show all hidden coupons" (ik heb instelling op engels dus in NL zal er iets van "laat alle verborgen coupons zien" staan
Dat klopt, Maar dan krijg je alsnog dierenvoer aanbiedingen, terwijl je geen dieren hebt
Klopt!

Verbergen doe ik altijd al anders mis ik mijn overzicht wat ik wil halen.
Plaats reactie