Anta Flu gratis testen (ter inschrijving)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1450
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Anta Flu gratis testen (ter inschrijving)

Bericht door ikka »

petra11 schreef: do 19 nov 2020, 16:15 ik mag ook testen.
Bericht zat in de spam.
Bedankt, hier ook in spamfolder bij een account waar ik niet dagelijks mee ingelogd ben.
Gebruikersavatar
SWNL
Berichten: 81
Lid geworden op: do 23 mar 2017, 18:50

Re: Anta Flu gratis testen (ter inschrijving)

Bericht door SWNL »

Marry schreef: zo 22 nov 2020, 00:34 Ik had de ginger orange variant, alles ingevoerd maar de drie streepjesocdes kwamen niet overeen met die op mijn zak. Heb ze maar een mailtje gestuurd met de foto’s en de kassabon
Die had ik ook, en dat had ik ook, toen... koos ik degene die er t meest op leek... en die was goed, ook al kwam deze niet overeen met streepjescode op de zak. Ik kreeg wel in het groot dus de mededeling dat het goed was, maar geen bevestigingsmail.. Als die al moet komen. Ben benieuwd of het bedrag ook "goed" komt :)
Miranda
Berichten: 1336
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Anta Flu gratis testen (ter inschrijving)

Bericht door Miranda »

SWNL schreef: ma 23 nov 2020, 21:22
Marry schreef: zo 22 nov 2020, 00:34 Ik had de ginger orange variant, alles ingevoerd maar de drie streepjesocdes kwamen niet overeen met die op mijn zak. Heb ze maar een mailtje gestuurd met de foto’s en de kassabon
Die had ik ook, en dat had ik ook, toen... koos ik degene die er t meest op leek... en die was goed, ook al kwam deze niet overeen met streepjescode op de zak. Ik kreeg wel in het groot dus de mededeling dat het goed was, maar geen bevestigingsmail.. Als die al moet komen. Ben benieuwd of het bedrag ook "goed" komt :)
Ik had een variant waarbij de streepjescode wel klopte. Echter ik heb ook geen bevestigingsmail gehad terwijl alles hier dus wel gelijk goed ging met invoeren. Zit ook niet in de spam map.
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2073
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: Anta Flu gratis testen (ter inschrijving)

Bericht door Lois »

Wat een waardeloos systeem van geld terug vragen.
Ik klikte per ongeluk op de verkeerde streepjescode.
En nu staat er: Jouw gegevens zijn bij ons al bekend. Je kunt eenmalig het aankoopbedrag terugvragen. Bedankt voor het meedoen!
Ik heb ze maar weer gemaild.
Groetjes, Lois
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1450
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Anta Flu gratis testen (ter inschrijving)

Bericht door ikka »

Famke schreef: vr 20 nov 2020, 16:56 In de mail staat dat je voor een zak van 275 gram moet gaan, maar ook de suikervrije vsriant wordt genoemd en die zijn er niet in 275 gram zakken? :?
Weet iemand of de suikervrije variant kan?
Famke
Berichten: 4703
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Anta Flu gratis testen (ter inschrijving)

Bericht door Famke »

ikka schreef: wo 25 nov 2020, 13:35
Famke schreef: vr 20 nov 2020, 16:56 In de mail staat dat je voor een zak van 275 gram moet gaan, maar ook de suikervrije vsriant wordt genoemd en die zijn er niet in 275 gram zakken? :?
Weet iemand of de suikervrije variant kan?
Ja geen enkel probleem!
Marry
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Anta Flu gratis testen (ter inschrijving)

Bericht door Marry »

Lois schreef: di 24 nov 2020, 14:10 Wat een waardeloos systeem van geld terug vragen.
Ik klikte per ongeluk op de verkeerde streepjescode.
En nu staat er: Jouw gegevens zijn bij ons al bekend. Je kunt eenmalig het aankoopbedrag terugvragen. Bedankt voor het meedoen!
Ik heb ze maar weer gemaild.
Ze geven snel antwoord, mijn streepjescode nummer stond er helemaal niet bij, foto’s verstuurd van mijn aankoop en kreeg bericht dat ze het handmatig overboeken
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2073
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: Anta Flu gratis testen (ter inschrijving)

Bericht door Lois »

Ik kreeg ook snel antwoord terug, en ook handmatig overgeboekt.
Groetjes, Lois
Miranda
Berichten: 1336
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Anta Flu gratis testen (ter inschrijving)

Bericht door Miranda »

Heeft iemand waarbij het wel goed leek te gaan een bevestiging en/of al een uitbetaling gehad?

Ik beide (nog) niet.
Famke
Berichten: 4703
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Anta Flu gratis testen (ter inschrijving)

Bericht door Famke »

Nee, maar in de actievoorwaarden en mail staat dat je uitbetaling in 3 weken krijgt.

In volgende Hoogvliet folder staat aanbieding van Anta Flu. Geen idee of je mee kan doen icm aanbiedingen, maar anders een leuke?
Plaats reactie