Yoni maandverband of tampons gta

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Buijsje
Berichten: 459
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:41

Yoni maandverband of tampons gta

Bericht door Buijsje »

https://www.yoni.care/nl/geldterug/

Let op! Je kunt eenmalig mee doen met de geld terug actie. Als je begin dit jaar al hebt deelgenomen aan de actie word je inzending niet in behandeling genomen.


Deze actie heeft de volgende looptijden:
- Jumbo van 09/11/2020 tot en met 07/12/2020
- Albert Heijn van 09/11/2020 tot en met 07/12/2020
- PLUS van 23/11/2020 tot en met 21/12/2020
- Etos van 23/11/2020 tot en met 21/12/2020

Je krijgt alleen je geld terug wanneer de datum van de kassabon binnen de looptijd van deze actie valt.
Je krijgt eenmalig het volledige aankoopbedrag* terug van maximaal 1 verpakking per persoon.
Het aankoopbedrag in de winkel wordt bepaald door de desbetreffende winkelketen, niet door het merk Yoni.
Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties en/of promoties.
Deze actie geldt niet voor aankopen via de webshop van Yoni.care.
Deze actie is alleen van toepassing op Yoni producten die gekocht zijn bij de volgende winkelketens: Albert Heijn, Etos, Jumbo en PLUS. (Let wel op de looptijd per winkel!)
Onvolledige of onjuiste inzendingen worden niet in behandeling genomen.
Je ontvangt een e-mail wanneer je inzending is goedgekeurd (check hiervoor ook je spambox).
Je ontvangt het bedrag binnen 2 weken (de termijn kan per bank verschillen) na ontvangst van deze e-mail.Het bedrag kan alleen per bankrekening aan je worden overgemaakt.
Laatst gewijzigd door Buijsje op zo 15 nov 2020, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Yoni maandverband of tampons gta

Bericht door greetje11 »

In mei al meegedaan, geen idee of t nu weer mag.
Heb geen mail gehad
Amber
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 17 apr 2017, 08:23

Re: Yoni maandverband of tampons gta

Bericht door Amber »

Ik heb ook in mei meegedaan, ik was eerlijk gezegd verbaasd over de hoeveelheid plastic die alsnog in het kartonnen doosje zit.

In principe zou je denken dat met een nieuwe actie periode je ook opnieuw mee mag doen. Maar door de verschillende data is dat wat onduidelijk hè, want je mag natuurlijk nu ook niet bij elke data bij de verschillende winkels meedoen.
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Yoni maandverband of tampons gta

Bericht door Famke »

Let op, alleen voor de personen die nog niet hebben meegedaan volgens de klantenservice. Zij kijken naar de Iban en gaven zelf de tip dat het waarschijnlijk wel mogelijk is om dan wel mee te doen.
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Yoni maandverband of tampons gta

Bericht door greetje11 »

Famke schreef: ma 09 nov 2020, 13:53 Let op, alleen voor de personen die nog niet hebben meegedaan volgens de klantenservice. Zij kijken naar de Iban en gaven zelf de tip dat het waarschijnlijk wel mogelijk is om dan wel mee te doen.
Ik ga t er niet op gokken, kost iets van €4, en zo fijn vond ik ze niet.
Laatst gewijzigd door greetje11 op ma 09 nov 2020, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Yoni maandverband of tampons gta

Bericht door Famke »

Ik ga het er ook niet op gokken ook al was iemand anders met het product eerder erg blij.
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: Yoni maandverband of tampons gta

Bericht door R.W. »

Ik heb net ook nog maar even gebeld en kreeg te horen dat het alleen voor nieuwe klanten is. Dus als je al eens mee hebt gedaan in mei kan je niet nog eens meedoen
Iwan1976
Berichten: 190
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 16:01

Re: Yoni maandverband of tampons gta

Bericht door Iwan1976 »

R.W. schreef: di 10 nov 2020, 11:10 Ik heb net ook nog maar even gebeld en kreeg te horen dat het alleen voor nieuwe klanten is. Dus als je al eens mee hebt gedaan in mei kan je niet nog eens meedoen
Dit blijkt niet uit de actievoorwaarden. Een jurist zou er gehakt van maken. Ik heb dus gewoon weer meegedaan, want het betreft een nieuwe actie met een nieuwe actieperiode.
Raven
Berichten: 108
Lid geworden op: ma 09 mei 2016, 19:38

Re: Yoni maandverband of tampons gta

Bericht door Raven »

Iwan1976 schreef: do 12 nov 2020, 14:49
R.W. schreef: di 10 nov 2020, 11:10 Ik heb net ook nog maar even gebeld en kreeg te horen dat het alleen voor nieuwe klanten is. Dus als je al eens mee hebt gedaan in mei kan je niet nog eens meedoen
Dit blijkt niet uit de actievoorwaarden. Een jurist zou er gehakt van maken. Ik heb dus gewoon weer meegedaan, want het betreft een nieuwe actie met een nieuwe actieperiode.
Laat je het weten of het goed gekeurd is?
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Yoni maandverband of tampons gta

Bericht door ikka »

Op de site staat:

Let op! Je kunt eenmalig mee doen met de geld terug actie. Als je begin dit jaar al hebt deelgenomen aan de actie word je inzending niet in behandeling genomen.
Plaats reactie