Treetz is back!

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Treetz is back!

Bericht door ikka »

AmeGrunn schreef: di 10 nov 2020, 17:42 Ik heb vandaag 5 artikelen gekocht en ingediend, ging vrij simpel. Had ook de Lindor chocolade en de Swirl in de lijst, maar aangezien ik die niet vinden kon heb ik die uit de reserveringen gehaald en de DE producten gekocht.

Voor het geval dat je je vraagt wanneer de bedragen uitbetaald worden, klik op 'portemonnee' in de app.

Daar staat namelijk:

Alle cashback bedragen in uw portefeuille zullen binnen 14 dagen worden overgeschreven na verloop van de datum van de campagne.


De campagnes hebben een einddatum van 31 december, want dus betekend dat het geld pas (gerekend met werkdagen) +/- 21 januari binnen komt.

Dus het kan even duren.
Ik denk dat ze de einddatum van jouw campagne bedoelen. Die datum staat er bij "gedaan"
naromi
Berichten: 214
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 22:53

Re: Treetz is back!

Bericht door naromi »

Wie heeft voor mij de barcode die op de Lindt Lindor karamel zeezout staat?
Ik heb de kassa bon maar ik heb de chocolade weggegeven en zie nu dat ik de barcode nodig heb ..,..
Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: Treetz is back!

Bericht door Annett »

naromi schreef: wo 11 nov 2020, 20:21 Wie heeft voor mij de barcode die op de Lindt Lindor karamel zeezout staat?
Ik heb de kassa bon maar ik heb de chocolade weggegeven en zie nu dat ik de barcode nodig heb ..,..
8003340099163

Die Swirl zakken staan bij mij in de ah app en ook dat ze in mijn vestiging verkrijgbaar zouden moeten zijn, maar niets te vinden... Vind wel dat ze in Coronatijden iets langer te tijd mogen geven om de spullen te kopen, 2 dagen is echt veel te kort, vooral als het ook niet verkrijgbaar is in de meeste winkels. De pizzadeeg staat ook in de Jumbo app, maar ligt (nog) niet in de winkel...
Laatst gewijzigd door Annett op wo 11 nov 2020, 20:50, 2 keer totaal gewijzigd.
naromi
Berichten: 214
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 22:53

Re: Treetz is back!

Bericht door naromi »

Dankjewel!!
Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Treetz is back!

Bericht door greetje11 »

Annett schreef: wo 11 nov 2020, 20:40
naromi schreef: wo 11 nov 2020, 20:21 Wie heeft voor mij de barcode die op de Lindt Lindor karamel zeezout staat?
Ik heb de kassa bon maar ik heb de chocolade weggegeven en zie nu dat ik de barcode nodig heb ..,..
8003340099163

Die Swirl zakken staan bij mij in de ah app en ook dat ze in mijn vestiging verkrijgbaar zouden moeten zijn, maar niets te vinden... Vind wel dat ze in Coronatijden iets langer te tijd mogen geven om de spullen te kopen, 2 dagen is echt veel te kort, vooral als het ook niet verkrijgbaar is in de meeste winkels. De pizzadeeg staat ook in de Jumbo app, maar ligt (nog) niet in de winkel...
Bij jumbo in de koeling bij de jan poffertjes en pannenkoeken
Huubskeee
Berichten: 108
Lid geworden op: za 13 aug 2016, 19:47

Re: Treetz is back!

Bericht door Huubskeee »

Ik heb 2x de opvolgmelk, de hazelnootijskoffie en 2x de Grand italia gereserveerd. De Jan pizzabol kon ik niet reserveren. We zullen morgen zien of het in te dienen valt. Ik doe alles op 1 bon ;)
irisvm
Berichten: 194
Lid geworden op: vr 16 sep 2016, 19:20

Re: Treetz is back!

Bericht door irisvm »

Miranda schreef: wo 11 nov 2020, 14:57
greetje11 schreef: wo 11 nov 2020, 14:43
Famke schreef: wo 11 nov 2020, 12:06 Mogen de aankopen bij treetz ook icm acties? Ben onbekend en kan niet vinden wel/nee. :oops:
Zou ik ook wel willen weten, wie heeft geprobeerd en wat kreeg je retour
Ik heb het er maar niet op gegokt. Ik had de nachos die waren 2 voor 4 euro bij AH en mijn ene pak in de 3 euro toch maar alleen dat pak gekocht. Lijkt me beter want je krijgt toch alles terug.
Ik had toch de AH actie gedaan en gewoon het volledige bedrag betaald gekregen. Bij eentje juist te weinig. Je krijgt gewoon het bedrag uitbetaald wat erbij staat ongeacht wat je betaald hebt geloof ik..
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Treetz is back!

Bericht door Famke »

Dus het kan icm acties? Mooi! :)

Ik zit alleen te twijfelen over de opvolgmelk. Ben alleenstaand dus heb zelf geen kind dat drinkt, maar wel vriendin wel. Kan ik het kopen en dan de ervaringen van haar dan doorgeven?
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: Treetz is back!

Bericht door Annett »

greetje11 schreef: wo 11 nov 2020, 21:03
Bij jumbo in de koeling bij de jan poffertjes en pannenkoeken
Dat was de gouden tip! Daar heb ik niet gekeken, maar alleen op de plek waar de andere pizzadeeg en croissantdeeg staan....

Swirl bij een grotere ah gevonden.
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: Treetz is back!

Bericht door Florence »

Marry schreef: wo 11 nov 2020, 18:08
greetje11 schreef: wo 11 nov 2020, 14:43
Famke schreef: wo 11 nov 2020, 12:06 Mogen de aankopen bij treetz ook icm acties? Ben onbekend en kan niet vinden wel/nee. :oops:
Zou ik ook wel willen weten, wie heeft geprobeerd en wat kreeg je retour
Ik heb nu in mijn portemonee meer tegoed retour staan als dat ik betaald heb voor de Lucovitaal
Ik heb vorig jaar wasmiddel gekocht voor treetz die Was bij jumbo 1+1 gratis en heb toen dus twee flessen gekocht bij jumbo en heb het toen gewoon vergoed gekregen van treetz dus twee flessen gratis.
Ik probeer nu de app te downloaden op de Android tablet van mijn moeder en dat lukt niet. Ik krijg steeds de melding dat de app niet geïnstalleerd kan worden. Er staat bij die app in de play store dat de app niet optimaal werkt op deze tablet. Ik heb wel de nieuwste Android versie.
Plaats reactie