Treetz is back!

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: Treetz is back!

Bericht door Annett »

Er staan nu al weer een hoop producten op gedaan, die ik tussentijds helemaal niet heb gezien onder andere hutspot, da huid, haar en nagels, concealerpen....raar

Hoop dat ze ook uitbetalen, want ik heb van de eerste ronde nog niets ontvangen, of zal dat echt pas in januari zijn....
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Treetz is back!

Bericht door liamito »

Ja, ik twijfel ook tussen extra dingen halen of toch wachten om te zien of het uitbetalen nog steeds zo feilloos gaat.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Treetz is back!

Bericht door Miranda »

Annett schreef: do 19 nov 2020, 13:44 Er staan nu al weer een hoop producten op gedaan, die ik tussentijds helemaal niet heb gezien onder andere hutspot, da huid, haar en nagels, concealerpen....raar

Hoop dat ze ook uitbetalen, want ik heb van de eerste ronde nog niets ontvangen, of zal dat echt pas in januari zijn....
Die producten heb ik inderdaad ook niet gezien. En ik heb toch vanmorgen nog gekeken toen er nog niets stond en na de melding hier gelijk weer en daar zat niet heel veel tijd tussen. Gek he...
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Treetz is back!

Bericht door greetje11 »

Heb net even door de voorwaarden gescrolled :o
Onbegrijpelijk en veel
Maar er staat dat ze binnen 20 dagen uitbetalen , na beëindiging van de desbetreffende campagne.
Dus nog even geduld.

Ik kreeg net mail dat er een nieuwe campagne is.
Zou t zo zijn dat als je vorige week 1 van de eersten was , je ook de nieuwe campagne eerder in je mailbox hebt. En dat er daarom al veel artikelen op waren
derksj
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 29 nov 2015, 08:30

Re: Treetz is back!

Bericht door derksj »

Bij de Aldi kreeg ik te horen dat het fraude is en dat de Aldi niet mee doet. Er zouden rechtzaken zijn
Ben benieuwd

En weet iemand de barcode van het Aldi brood?
Laatst gewijzigd door derksj op do 19 nov 2020, 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ellis
Berichten: 438
Lid geworden op: za 05 nov 2016, 00:28

Re: Treetz is back!

Bericht door Ellis »

Ik vind Treetz op het moment maar vaag. Ik had bij mijn 5 campagnes, 1 gemist volgens hun. Waarom weet ik niet. Ik had nog voldoende tijd on de enquete in te vullen. Heb ze al een paar keer gemaild, zonder resultaat. Ik wil zekerheid weten, want dan breng ik het product terug. En idd de saldo bij de portemonnee is leeg, bij betalingsgeschiedenis staan ze nog wel, maar ja, wanneer je het krijgt?? . Toch voelt dit niet 100%goed, zoals bij scoupy. De uitbetaling duurt lang vind ik. Ik denk dat ik voorlopig even niet mee mee doe. Ik wil eerst zien, dan pas geloven. Je weet tegenwoordig toch nooit met al die sites.. :?
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Treetz is back!

Bericht door liamito »

derksj schreef: do 19 nov 2020, 15:08 Bij de Aldi kreeg ik te horen dat het fraude is en dat de Aldi niet mee doet. Er zouden rechtzaken zijn
Ben benieuwd
Is dit serieus? :lol:
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Treetz is back!

Bericht door greetje11 »

liamito schreef: do 19 nov 2020, 15:30
derksj schreef: do 19 nov 2020, 15:08 Bij de Aldi kreeg ik te horen dat het fraude is en dat de Aldi niet mee doet. Er zouden rechtzaken zijn
Ben benieuwd
Is dit serieus? :lol:
Personeel bij de Aldi wordt niet geinformeerd (mijn dochter werkt er,)
Aldi timmert momenteel wat meer aan de weg, met Face book en tv reclame, Dus denk niet serieus
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Treetz is back!

Bericht door liamito »

greetje11 schreef: do 19 nov 2020, 15:34
liamito schreef: do 19 nov 2020, 15:30
derksj schreef: do 19 nov 2020, 15:08 Bij de Aldi kreeg ik te horen dat het fraude is en dat de Aldi niet mee doet. Er zouden rechtzaken zijn
Ben benieuwd
Is dit serieus? :lol:
Personeel bij de Aldi wordt niet geinformeerd (mijn dochter werkt er,)
Aldi timmert momenteel wat meer aan de weg, met Face book en tv reclame, Dus denk niet serieus
99% van het supermarktpersoneel heeft waarschijnlijk ook nog nooit van Treetz gehoord? Ter indicatie, Google play meldt ongeveer 5000 installaties.
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Treetz is back!

Bericht door greetje11 »

Antwoord op mijn mail:



Sorrie we hebben momenteel veel vragen, en hier zijn de antwoorden op de jouwe.
Alles wordt uitbetaalt en cashbacks worden 14 dagen na het einde van de campagne gestuurd dus voor de eerste ronde zouden die binnenkort aankomen.

We doen ons best om campagnes langer te maken en meer beschikbaar, momenteel lukt het om ze te verlengen, als ze allemaal geclaimed zijn betekent dit gewoon dat die producten beperkt waren door die merk zelf (120 producten) bijvoorbeeld. We werken er aan om een notificatie systeem te maken voor users. Tot dan moet je App in de gaten houden en campagnes snel reserveren. We kunnen nu niets doen, nederland heeft al heel van gebruikers.

--
Fijne Dag !

Team treetz.
Plaats reactie