Treetz is back!

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
mousie
Berichten: 29
Lid geworden op: do 22 mar 2018, 20:56

Re: Treetz is back!

Bericht door mousie »

Net het brood bij de aldi gekocht , geen code erop , wil iemand de code doorgeven ? Alvast bedankt.
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: Treetz is back!

Bericht door Annett »

mousie schreef: vr 20 nov 2020, 08:54 Net het brood bij de aldi gekocht , geen code erop , wil iemand de code doorgeven ? Alvast bedankt.
Hier hetzelfde probleem, ik had nog op het schap gekeken daar stond alleen 7504 op maar daarmee lukt het ook niet en op de "echte" Bakkersgoud zak staat ook niets...heb via de app een berichtje gestuurd, kijken of ik daar antwoord op krijg.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Treetz is back!

Bericht door Famke »

Ik vind Treetz vaag. Had alleen Aldi, Kruidvat en Plus, maar hoorde jullie over Hutspot en da die ik niet had. Ze staan er niet bij, maar plots wel als je bij alles aan het eind doorscrolt en ja, toen waren ze al vergeven. :?
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Treetz is back!

Bericht door liamito »

Famke schreef: vr 20 nov 2020, 09:02 Ik vind Treetz vaag. Had alleen Aldi, Kruidvat en Plus, maar hoorde jullie over Hutspot en da die ik niet had. Ze staan er niet bij, maar plots wel als je bij alles aan het eind doorscrolt en ja, toen waren ze al vergeven. :?
Hutspot is ook Aldi. Staat de hele tijd al onderaan bij mij.
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: Treetz is back!

Bericht door Annett »

Code van het brood komt alleen in beeld wanneer je via het tabblad "ontdek" op deze actie klikt, niet bij "mijn campagnes"
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Treetz is back!

Bericht door greetje11 »

2601 invoeren voir t brood
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Treetz is back!

Bericht door Marie-Louise »

Famke schreef: vr 20 nov 2020, 09:02 Ik vind Treetz vaag. Had alleen Aldi, Kruidvat en Plus, maar hoorde jullie over Hutspot en da die ik niet had. Ze staan er niet bij, maar plots wel als je bij alles aan het eind doorscrolt en ja, toen waren ze al vergeven. :?
Zeker vaag en raar dat de acties pas bij ons te zien zijn als ze al 4 dagen lopen. Ik had smorgens nog in de app gekeken en toen was er nog niks. En een paar uur later is alles op. Zo jammer.
SweetRia
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:48

Re: Treetz is back!

Bericht door SweetRia »

Hoi, weet iemand wat de code van de Plus Grill e Gaar Groenten is?
Onze Plus heeft diverse varianten en ik weet niet welke ik precies moet hebben.
devlaas
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 31 okt 2014, 07:30

Re: Treetz is back!

Bericht door devlaas »

Weet iemand de code van de plus koffie ik zal wel een oude zak gekocht hebben die het niet doet
Mariam
Berichten: 104
Lid geworden op: vr 30 aug 2019, 10:06

Re: Treetz is back!

Bericht door Mariam »

Plus Origins Colombia 8710624431327
Plaats reactie