Treetz is back!

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Ellis
Berichten: 438
Lid geworden op: za 05 nov 2016, 00:28

Re: Treetz is back!

Bericht door Ellis »

Marry schreef: di 24 nov 2020, 17:09
Sue-tje schreef: di 24 nov 2020, 12:27 Wat ik vervelend vind aan Treetz is de tijd die je krijgt. Mijn tijd voor de plus koffie is kennelijk verlopen en nu mag ik de enquête niet meer invullen en dus ben ik mijn geld kwijt. De korte tijd voor het testen van een product vind ik al erg raar, maar dit helemaal. Dit zorgt er bij mij in elk geval voor dat ik deze koffie nooit meer aan zal schaffen. 8 euro voor een zak vind ik al duur, maar op deze manier helemaal. Jammer, want lekker was hij wel..
Ik vul de enquete meteen in nadat ik de bonnen heb geupload :roll:
Doe ik nu ook, niet te veel tijd tussen laten, want dan heb je de kans dat je het vergeet en dan krijg je je geld niet terug. Zo had ik het ook met 1 product, maar die heb ik gewoon teruggebracht.
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: Treetz is back!

Bericht door Sue-tje »

Ik kan m niet meer retourneren ivm dat hij open is. Maar zonder te gebruiken kun je toch niks invullen?
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Treetz is back!

Bericht door Miranda »

Marry schreef: di 24 nov 2020, 17:09
Sue-tje schreef: di 24 nov 2020, 12:27 Wat ik vervelend vind aan Treetz is de tijd die je krijgt. Mijn tijd voor de plus koffie is kennelijk verlopen en nu mag ik de enquête niet meer invullen en dus ben ik mijn geld kwijt. De korte tijd voor het testen van een product vind ik al erg raar, maar dit helemaal. Dit zorgt er bij mij in elk geval voor dat ik deze koffie nooit meer aan zal schaffen. 8 euro voor een zak vind ik al duur, maar op deze manier helemaal. Jammer, want lekker was hij wel..
Ik vul de enquete meteen in nadat ik de bonnen heb geupload :roll:
Dat doe ik ook. Maar de meeste producten kende ik ook al wel.
Famke
Berichten: 4692
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Treetz is back!

Bericht door Famke »

Ik vind het ook vrij snel voor sommige producten. Om het niet te vergeten leg ik de producten op een irritante opvallende plek. :lol:
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Treetz is back!

Bericht door kuikentje »

Ik leg alles gewoon op het aanrecht en dan vergeet ik het niet om te proeven. Tot nu toe alleen dingen gehad die ik meteen of dezelfde dag nog kon proeven.

Heeft er iemand al uitbetaling gehad van lucovitaal gummies? Want vind het wel spannend met zo'n hoog bedrag.
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: Treetz is back!

Bericht door Lois »

Afgelopen Maandag heb ik de Lucovitaal multi en de vitamine C terug gekregen.
Ik wacht nog op de haar gummies maar die is later verzonden.
Groetjes, Lois
Huubskeee
Berichten: 108
Lid geworden op: za 13 aug 2016, 19:47

Re: Treetz is back!

Bericht door Huubskeee »

Ik heb vorige week 4 cashbacks terug gehad, inderdaad 4 losse betalingen. Ik heb alleen nog de lucovitaal Haar vitamines staan en de Plus groenten, deze ga ik beide niet kopen. Wel een hele leuke app, hopelijk komen er weer snel andere acties!
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Treetz is back!

Bericht door Marie-Louise »

Lois schreef: ma 23 nov 2020, 21:39 Geweldig hoor Treetz, ik had bijna 60 euro.
En zoals Lucovitaal 1+1 (19.95 + pot extra) De Olaz was ook in de aanbieding
Dat zijn pas echte actie's.
Zeker geweldig . ik bijna 36 euro. Even ter vergelijking bij Scoupy deze maand 1,03 euro. Ik doe tegenwoordig alleen de gratis artikelen, want het is tegenwoordig veel met bijbetalen van 0,50 of 1 euro
Als het iets is wat ik de moeite waard vind om het uit te proberen dan doe ik het wel. Scoupy is niet meer als vroeger 😂😂
aardbeiengebakje
Berichten: 16
Lid geworden op: za 09 apr 2016, 14:05

Re: Treetz is back!

Bericht door aardbeiengebakje »

Heeft iemand de barcode van de gegrilde groenten van PLUS toevallig nog? Alvast bedankt
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Treetz is back!

Bericht door Miranda »

aardbeiengebakje schreef: do 26 nov 2020, 10:14 Heeft iemand de barcode van de gegrilde groenten van PLUS toevallig nog? Alvast bedankt
Even teruglezen hij is hier al eerder genoemd namelijk.
Plaats reactie