Treetz is back!

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Treetz is back!

Bericht door liamito »

Famke schreef: vr 17 sep 2021, 13:35 Vandaag ondanks dat PostNL het officieel nog niet had ontvangen toch beide ontvangen. Ik had bij de reep 1 reep verwacht, maar kreeg een enorme doos tot mijn verbazing. :lol: Het doosje van de Microbiotic Max heeft wel geleden onder de aanpak van de postbode. :roll:
Ook 6 stuks? :)
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Treetz is back!

Bericht door liamito »

Famke schreef: vr 17 sep 2021, 15:28
Madelon schreef: vr 17 sep 2021, 14:37
Famke schreef: vr 17 sep 2021, 13:35 Vandaag ondanks dat PostNL het officieel nog niet had ontvangen toch beide ontvangen. Ik had bij de reep 1 reep verwacht, maar kreeg een enorme doos tot mijn verbazing. :lol: Het doosje van de Microbiotic Max heeft wel geleden onder de aanpak van de postbode. :roll:
Bij mij heeft Post.nl. het afgeleverd vlgs de app. Hoe dan ? Ben de hele dag niet thuis.Dus 3 pakjes voor de deur gepleurd?? Als het er om 21.00 nog maar staat. Lekker dan. Vorige week ook al 2 pakketjes zo.
Bij mij waren beide in de brievenbus gepropt.
Met ook een onherkenbare krabbel in de PostNL app? Matige service wel, volgens mij betaalt de verzender zelfs extra om de ontvanger voor ontvangst te laten tekenen.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Treetz is back!

Bericht door Famke »

liamito schreef: vr 17 sep 2021, 15:39
Famke schreef: vr 17 sep 2021, 13:35 Vandaag ondanks dat PostNL het officieel nog niet had ontvangen toch beide ontvangen. Ik had bij de reep 1 reep verwacht, maar kreeg een enorme doos tot mijn verbazing. :lol: Het doosje van de Microbiotic Max heeft wel geleden onder de aanpak van de postbode. :roll:
Ook 6 stuks? :)
Yep 6 :lol:
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Treetz is back!

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Ik kreeg de twee pakketten gewoon overhandigd zonder dat er om mijn handtekening werd gevraagd. Ik wist niet eens dat je ervoor moest tekenen. In de app zag ik wel een krabbel staan, maar die is dus niet van mij maar van de postbezorger :(
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Treetz is back!

Bericht door Famke »

Zeeuwsmeisje schreef: vr 17 sep 2021, 15:50 Ik kreeg de twee pakketten gewoon overhandigd zonder dat er om mijn handtekening werd gevraagd. Ik wist niet eens dat je ervoor moest tekenen. In de app zag ik wel een krabbel staan, maar die is dus niet van mij maar van de postbezorger :(
Er stond eerder inderdaad dat ik de laatste 3 nummers van mijn ID bewijs door moest geven of bij postkantoor ophalen. Via de website zie ik dat niet meer en ook geen krabbel staan. Op de enveloppe staat wel dat inderdaad getekend moet worden voor ontvangst.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Treetz is back!

Bericht door Jacky's »

Keek even op treetz, er staat 50% cashback op ondergoed. Onder het kopje persoonlijke hygiëne. Oh ik moet inloggen. Na inloggen niets meer hiervan terug te vinden. Voor inloggen geen kopje schoonheid. Na inloggen wel.
Heel apart allemaal. :roll:
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Treetz is back!

Bericht door B2B »

Ik heb heel dat kopje niet eens.
Misschien was het niet voor NL.
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Treetz is back!

Bericht door BabsMeijers »

Ik heb een vraag aan mensen die ook de BIC scheermesjes hebben gekregen. Ik heb zojuist via de e-mail de vragenlijst toegestuurd gekregen die je moet invullen maar hier stonden dus vragen in zoals zag het product er smakelijk uit, wat vond je van de geur toen je op het punt stond het product te proeven, wat vind je van de smaak nadat je het geproefd hebt.

Ik vind deze vragen wel een beetje vreemd want wie gaat er nu scheermesjes opeten.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Treetz is back!

Bericht door Famke »

Hier vragenlijst over de repen gekregen. Gelijk maar ingevuld. Repen zijn uitgebreid getest. :D
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Treetz is back!

Bericht door Zeeuwsmeisje »

BabsMeijers schreef: wo 22 sep 2021, 10:03 Ik heb een vraag aan mensen die ook de BIC scheermesjes hebben gekregen. Ik heb zojuist via de e-mail de vragenlijst toegestuurd gekregen die je moet invullen maar hier stonden dus vragen in zoals zag het product er smakelijk uit, wat vond je van de geur toen je op het punt stond het product te proeven, wat vind je van de smaak nadat je het geproefd hebt.

Ik vind deze vragen wel een beetje vreemd want wie gaat er nu scheermesjes opeten.
Haha ja, dat viel mij ook op. Het zijn gewoon dezelfde vragen die ze bij elke enquête stellen. Ik kreeg exact dezelfde vragen over de reepjes, maar daar kloppen de vragen natuurlijk wel.
Plaats reactie